babyfoon flat.. vraagje!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door FutureMama81, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Op zich hebben we voor overdag geen babyfoon nodig denk ik, omdat ik onze kleine wel zal horen als ze huilt, maar hoe zit het met 's nachts? Ons huis is best wel koud dus ik wil niet alle deuren open laten staan. Er zitten dus 3 deuren tussen ons en de kleine in. Daarbij heb ik s nachts oordoppen in, omdat mijn vriend nogal snurkt :x als ik die dingen niet gebruik kan ik echt niet slapen. Is het dus verstandig een babyfoon op onze slaapkamer te zetten? Ik ben anders echt bang dat ik r misschien niet hoor!

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Als jou dat een goed gevoel geeft om een babyfoon bij je bed te hebben, dan moet je dat gewoon doen. Waar je dan naar zou kunnen kijken is er een die door middel van lichtjes aangeeft of je kindje wakker is of niet. Zodat je je kindje niet alleen hoort, maar dat je het ook kan zien.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.240
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zodra de deuren dicht gaan vind ik een babyfoon eigenlijk sowieso wel nodig. Het gaat niet alleen om huilen, maar ook hoesten en spugen moet je kunnen horen. Eva heeft er de laatste tijd een handje van om te spugen, dan hoor je haar heel even kort hoesten en dan slaapt ze verder in haar braaksel :$ Ik ben dus blij dat ik goed kan horen wat ze doet.
    Verder is het sowieso erg handig als je ergens op visite gaat en je kindje daar wil laten slapen.

4. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Wij gebruiken alleen een babyfoon als we weg zijn. Thuis horen we hem beide als hij ook maar even piept, terwijl hij zelfs een verdieping hoger slaapt. Je stelt je er onbewust toch op in. Maar in het begin vond ik het wel fijn hoor, toen namen we de babyfoon wel mee naar de slaapkamer. Later vonden we het juist heel irritant dat we van elk zuchtje wakker werden, dus we hebben 'm opgeruimd.

5. shenoby

shenoby Niet meer actief

wij wonen ook gelijkvloers,tenminste slaapkamers e.d beneden.
    maar wij hebben altijd de babyfoon aan.
    overdag als ze op bed ligt staat ie in de kamer.
    als ik de was doe neem ik em mee naar boven en snachts staat ie naast mijn bed.
    ik kan haar wel horen huilen daar niet van.
    maar kleine geluiden hoor ik niet zonder babyfoon.
    zo heb ik al menig keer gehad dat de kleine "vast" lag en dat ik er op kon reageren omdat ik het geluid niet herkende wat ik hoorde.
    heb alleen de babyfoon uit als ze een krijsbui heeft omdat ze boos is. maar zodra ze rustiger word zet ik hem weer aan.

6. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Inderdaad ook voor de andere geluiden dan huilen vind ik een babyfoon erg prettig. Wij wonen ook gelijkvloers en voor de oudste heb ik em 's nachts niet meer aan, maar als we 's avonds de tv aan hebben of bezoek over de vloer, vind ik het heel fijn dat ik ze toch goed kan horen!

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik ga hier zeker voor een babyfoon. Wij wonen ook op een flat maar het lijkt me idd toch erg prettig voor de zachtere geluiden. Maar ook als we savonds televisie kijken emt alle deuren dicht. Ik denk niet dat ik het dan wel goed kan horen als de baby gaat huilen. Lijkt me gewoon prettiger om alles te kunnen horen en dit ook zeker te weten. ;)

8. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik heb er 1 besteld. Bedankt!

9. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Wij hebben geen babyfoon. Wonen in een appartement en was er al snel in getraind overal de geluiden van mn dochter te horen. Als we ergens op visite gaan en haar daar laten slapen zetten we ook geen babyfoon aan. Af en toe es luisteren bij de trap, maar als ze slaapt dan slaapt ze. Mocht ze wel wakker worden, dan krijgt ze er niks van als ze heel even huilt.

10. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Ik had ze toen ze baby waren altijd bij me in de buurt. Voor alle zekerheid hebben we nu een babyfoon met camera, weet je ook zeker dat je niet naar de baby van de buren zit te luisteren.

11. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    ik hoor idd door de babyfoon andere stemmen erdoorheen hoe kan dat eigenlijk?
    (ik woon in een flat )

12. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    gewoon doen als je je daar prettig bij voelt.
    alyssa slaapt in de kamer naast ons en ik heb (zeker) in het begin de babyfoon naast mn bed gehad omdat ik bang was dat ik dr niet zou horen.
    nu als ze ziek is doe ik het nog wel eens om zeker te zijn dat ik ook de vreemde geluidjes kan horen.

straks als de kleine geboren is ga ik het denk ik weer zo doen.

je moet doen waar jij je prettig bij voelt en maling hebben aan wat anderen ervan vinden.
    als jij de babyfoon niet naast je bed zet en je bent bang dat je de kleine niet hoort slaap je ook niet lekker.

liefs doris

Deel Deze Pagina