Ik ben op zoek naar Nijntje accessoires voor de babykamer van mijn zoon. We hebben nog niets gekocht. Leuke adresjes zijn ook welkom.
Ik zie dat je in Amsterdam woont daar zit ook een winkel van nijntje daar zullen ze ook genoeg hebben Verder heb je ook een serie met babybadje etc van nijntje bij babydump/prenatal/babypark. Succes!
Trekpleister heeft achter op de folder Nijntje staan. Geen uizet maar wel kleertjes: Pyama, slab, sokken, rompers en slaapzak. Misschien dat er nog iets leuks bij zit.
Hoi, Ik maak zelf schilderijtjes. Mocht je interesse hebben kun je me een PB berichtje sturen. 10 euro p.s. en 3 voor 25,-
hi sjakie, ik heb nog een prachtige grote Nijn van hout voor aan de muur met lichtjes er achter! Echt super mooi. Wel groot, dus je moet wel wat ruimte op de muur overlaten Ik zit nu achter een andere computer, maar ik zal even een foto opsnorren Laat je het weten als je interesse hebt?
Na lang speuren eindelijk een foto gevonden! je ziet de lichtjes misschien niet helemaal goed, omdat deze foto overdag is gemaakt
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal morgen reageren. Ik krijg mijn laptop niet aan de praat. En via mijn telefoon is het lastig reageren.
ik heb vlgns mij nog een gloednieuwe mobiel van nijntje liggen, maar alleen zonder muziekdoosje (er al s afgehaald voor n collegaatje) maar ik ben niet heel zeker, ik kijk vanavond even op zolder oke?
oh ja muziekmobiel van Nijntje heb ik ook nog liggen! Niet gebruikt, want we hadden al een andere, dus nog puntgaaf! Laat je weten of je interesse hebt in de grote Nijn met lichtijes voor aan de muur of de mobiel? Groetjes!