Babyfoon, handig of niet nodig?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door M02, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijn

Konijn Niet meer actief

Hier niet gebruikt tot afgelopen zomer (dochter was toen twee). We konden haar gewoon horen als er wat was en ik maakte me geen zorgen.

Van de zomer hebben we er één gekocht toen we bij de buren in de tuin op verjaardagsvisitie gingen en haar thuis lieten slapen. Huilen hadden we dan ook wel buiten gehoord op zich, maar ik voelde me lekkerder met dat ding aan.

Daarna wel een paar keer gebruikt, maar steeds minder. Alleen op visite vind ik het wel handig, omdat het dan druk is, met veel lawaai en dan hoor je het natuurlijk niet als je kindje wakker word.

Dus... tja, op zich handig, maar volgens mij niet essentieel. Ook een goedkope is nog duur zat.

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.790
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vind het trouwens wel fijn om een babyfoon te hebben waarbij je je kindje niet alleen kunt horen, maar waarbij ook met lampjes wordt aangegeven dat hij geluid maakt. Dan hoef je de babyfoon niet hard te zetten, zonder dat je hoeft te twijfelen of je wat hoorde.

3. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik vind 'm onmisbaar! Ons zoontje ligt boven en ons huis is erg goed geisoleerd, dus hoor 'm echt niet als ik beneden zit. Zou 'm echt niet willen missen, heb er ook zo eentje met lichtjes :)

Deel Deze Pagina