Hallo allemaal, Wij hebben een babyfoonprobleempje. Hebben een foon van philips avent. Kei fijn ding! Hebben we nu 5 maanden in gebruik. Nu sinds een week slaat hij helemaal niet meer aan (hoor beneden de kids als ze boven liggen). Niet door de babyfoon maar door het plafond. En soms als hij het wel doet dan slaat hij na een paar minuten pas aan. Wie kent dit?
Geen ervaring met deze babyfoon, maar ik zou zeggen terugsturen of terug naar de winkel. Je hebt toch garantie. Ik heb het wel met mijn Alecto. Teruggestuurd en een hele nieuwe ontvangen.
De Philips garantie service is heel goed, dus even contact opnemen en dan krijg je een nieuwe. Ze adviseren trouwens eerst wel om te proberen de babyfoon te resetten.
Volgens mij was het voor ons de batterijen eruit halen en de stekker eruit voor 10 minuten. Staat in de handleiding.
Handleiding ligt op zolder waar ik helaas niet zelf bij kan, probeer deze wel even te googlen. Zie wel dat je hem kan resetten
Wij hebben dit probleem ook gehad. Na het resetten kreeg hij het weer. Uiteindelijk terug naar de winkel gegaan en hem omgeruild. Met de tweede hadden wij het helaas ook weer. Toen maar helemaal terug gebracht. Wel jammer want het is een hele fijne babyfoon.
Jep, is bij de Avent SCD 530 een bekend probleem, als dat het model is dat je hebt, zie bijv ook de reviews bij Kieskeurig. Resetten hielp slechts een tijdje. Gelukkig sliep ze nog bij ons toen, weet niet hoe we het anders de nachten hadden moeten doen, grrrr. Wij hadden deze via de Megapool, manman wat een gedoe! Moesten een nieuwe op gaan halen in Hoofddorp - of eerst de oude opsturen voordat we een nieuwe kregen. Lekker handig, zit je dagenlang zonder... Maar das offtopic De tweede deed precies hetzelfde na een maandje! Bij Philips zelf uiteindelijk weer een nieuwe gekregen, onze derde dus, die stuurden gelukkig wel eerst de nieuwe op voordat we de oude moesten terugsturen. En: we kregen net een ander model, de SCD 535 geloof ik! Die heeft deze problemen dus nooit gehad. Ik heb zo het idee dat Philips het product verbeterd heeft, maar de oude niet uit de handel heeft genomen zolang deze nog verkoopt...