angst

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jolien, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ik heb sinds ik de test heb gedaan zo'n angst dat het weer mis gaat!Maak mezelf echt helemaal gek!Constant loop ik naar de wc,om te kijken of ik al vloei!Ik wist wel dat een mk veel invloed had,maar dat ik me zo deprie zou voelen had ik echt niet verwacht!

Ik sta onder behandeling bij de gyn,maar vanaf wanneer kan ik die bellen om te vertellen dat we zwanger zijn?

Heb met de ei meting een ander gehad,en die zei dat ik ongi moest worden op de 19e,morgen dus!maar ik had vorige week al een posi test(Ik voel het namelijk als ik zwanger ben,heel stom,maar moest gelijk bevestiging van een test)

volgens haar mocht ik pas de 26e testen :confused: terwijl mijn laatste menstruatie 17 augustus was!kan ik ze nu al bellen?Of zal ik nog ff een week wachten?

liefs een onzekere jolien :oops:

2. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hoi jolien,
    je kan ze nu al bellen als dit je geruststelt.
    Maar ik denk dat je voor de eerste echo pas na 7-8 weken kan gaan, dan kan je het hartje zien kloppen.
    Heb zelf ook een mk gehad in mei en ik ben daardoor ook een angsthaas, ik kan er niet meer tenvolle van genieten totdat ik zeker ben dat alles goed is op de echo. Daarbij kan ik 's nachts niet slapen en ben ik verkouden :rolleyes:
    Maar als ik hier positieve verhalen lees, stelt dit me wel gerust.
    Veel succes!

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Je kan de gyn. nu bellen hoor. Dan wordt er waarschijnlijk meteen een afspraak gemaakt voor een echo in de 8e week. Dit was bij mij zo.

Ik heb in april een mk gehad en weet precies hoe jij je voelt! Ik kijk ook 100 keer per dag of er geen bloed te zien is. Het is erg moeilijk om te genieten omdat je ontzettend bang bent.

Ik heb gister mijn 1e echo gehad. Daar was een mooi hartje te zien, de baby was groot genoeg en het hartje klopte prachtig! Dit heeft me behoorlijk gerust gesteld!
    Ik hoef nu ook niet meer voor controle naar het ziekenhuis maar mag 28 sept. naar de verloskundige!

We hebben gister een heel lief pakje gekocht en ondanks de zwangerschapskwaaltjes gaat voor mij het genieten nu denk ik pas beginnen!

Het gaat helemaal goed komen!

Liefs Chantje

4. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    wauw chantje!Super dat nu met de kleine alles goed is!

ik zal morgen ofzo de gyn eens bellen(was bang dat ze boos zou worden wegens het "vroege" testen)

liefs

5. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    nou,heb de gyn gebeld,en 9 oktober kan ik komen voor de echo!Vriend gaat mooi mee,en het is gelijk s ochte'nds vroeg!

Deel Deze Pagina