Heeft iemand al ervaring met een online zwangerschapsdagboek? Het lijkt mij zo leuk om een dagboek bij te houden van me zwangerschap maar dan het liefst digitaal, kan ik er zelf foto's in plaatsen enzo en ik denk dat het wat langer mooi en goed blijft. Ik heb er wel 1 gezien (bij mijn9maandendagboek.nl) maar die is best prijzig dus ik wil graag even weten of het het geld waard is.... Ben benieuwd!
Ik denk eraan om hem zelf te maken. Met Albelli kun je echt veel en je kunt zelf de inhoud bedenken, veel meer vrijheid!
Je kan ook een eigen site/pagina maken voor je kindje op Baby website | maak je eigen gratis baby website, 100% reclame vrijen dan kan je zelf bepalen of die op privé of openbaar staat. Kan je dagboek schrijven en fotoalbum maken enz.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb het e.e.a. uitgezocht en als ik zelf een album maak bijvoorbeeld bij Albelli en het aantal pagina's gebruik dat ik voor de zwangerschap nodig heb dan zit ik ook zo op 50,- dus ik heb toch gekozen voor mijn9maandendagboek.nl. Hier zitten leuke teksten en vragen bij, kan je zelf tekst toevoegen of verwijderen. En erg leuke sjablonen! Ik ben er tot nu toe erg tevreden over! In ieder geval bedankt voor het reageren! Groetjes!