kan een co-sleeper ook bij een boxpring bed?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tico, 8 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    Zoals de titel al zegt, kan je een cosleeper ook gebruiken als je zelf een boxpring bed hebt???

2. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ja, wij hebben een boxspring van 65 cm hoog. Ik heb een cosleeper van 45cm hoog en wij maken er van mdf een onderstelletje onder zodat hij even hoog wordt als ons bed. Er zitten lussen aan ons bed waaraan ik hem vastknoop, zodat hij vaststaat aan ons bed :) .

3. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Kan prima, wij doen er een dun matrasje (9,95 euro bij baby&tiener) onder het gewone matras gedaan en nu is de hoogte gelijk.

4. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
  5. MamiReg

MamiReg Actief lid

25 mei 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben een Ikea Sultan boxspring en een Babybay mini/midi co-sleeper. Sluit perfect aan en is zelfs op verschillende hoogtes verstelbaar.

Trouwens een van de beste investeringen die wij hebben gemaakt, een co-sleeper.

6. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Ja hoor, als je een (tweedehands) Ikeabedje gebruikt, kun je één zijkant weghalen en de lattenbodem in het hoofd- en voeteneinde vastboren op de juiste hoogte. Je bent ten eerste een stuk voordeliger uit en je kunt 'm ook nog langer gebruiken.
    Wij zijn echt luie ouders en lieten onze tweejarige dochter vaak bij ons slapen als ze halverwege de nacht huilend wakker werd.

7. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    maar hoe bevestig je hem aan je bed dan? zoe ze met haken en met straps maar die kan je bij een boxpring toch nergens aan vast maken?

8. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Heb je geen pootjes onder je bed? Bij mij staat de co-sleeper tussen het bed en de muur.

9. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Aan onze boxspring zitten lussen aan de zijkant, daar kan ik hem aan vastbinden :) .

10. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    of een lang touw of spanband om het onderste deel van de boxspring heen.

Deel Deze Pagina