Babyfoon Luvion ervaring?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mam1983, 4 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamanick

mamanick Actief lid

22 aug 2012
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het bereik is echt heel ver, als wij 's avonds naar de buren gingen namen we hem mee.

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ik was van plan de grand elite te halen, wij wonen op een boerderij en aangezien een camera dan wel heel handig is leek mij dit wel een fijn toestel.
    nu heb ik de alecto 88, deze staat constant aan, niet dat ie aanspringt als er iets gebeurd in de kinderkamer.
    is dit bij de luvion ook, ik las iets over een fox functie (?) maar is deze er ook af te halen zodat je een constante controle hebt?
    is het beeld ook constant aan of moet je dit instellen?
    een boel vragen maar aangezien het best veel geld is wil ik me er eerst in verdiepen voor ik hem koop.

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik heb van het weekend de luvion prestige touch gehaald

Je kunt hem op "scan" zetten
    Het beeld is dan donker, maar zodra het kindje geluid maakt springt hij aan op beeld en geluid

Je kunt hem ook gewoon volledig op beeld hebben

Wij hebben er nu 2 cameras op aangesloten
    1 voor m'n zoontje en 1 voor de baby

Het beeld wisselt om de 2 seconde van kamer.. Als je hem op "scan" zet met zwart beeld werkt het zo: Wie er huilt, daarbij komt dan het volledige beeld en geluid

4. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Wij wonen ook op een "soort van" boerderij (geen bedrijf hoor).
    Het is echt ideaal, maar echt ver bereik heb je niet, dat valt mij tegen. Dan kun je beter een ip-camera aanschaffen icm met een ipad of zo.
    Maar de grand elite bevalt me verder heel erg goed, ik heb m altijd bij me als ik buiten ben. Hij staat niet constant aan, er zit een scan functie op. Bij het minste geluidje (ook dit kun je instellen) gaat hij aan!
    Perfect dus, alleen jammer van het bereik...

Deel Deze Pagina