Is er toevallig nog iemand die hier de babyfoon Luvion Essential heeft? We hebben hem nog niet echt in gebruik maar we checken hem af en toe even, zodat als de baby er straks is we niet nog vanalles moeten uitzoeken haha! Nu het probleem: We hebben dus elke keer dat schermpje waarop je naar de baby kijkt leeg. We hebben de camera gewoon aanstaan op de babykamer, met stekker in het stopcontact zodat we op elk moment gewoon het beeldscherm aan kunnen doen om te kijken (Dat is ook de bedoeling van een babyfoon toch? ) Nu is elke keer het beeldscherm leeg. We gebruiken hem echt om 10 seconden even te checken, doen hem uit en leggen hem weg en de volgende keer dat we hem willen gebruiken is hij leeg en moeten we hem weer opladen. Lijkt me niet dat dit zo hoort? Hij kan toch niet leeg gaan als hij uitstaat? Lees hier eigenlijk ook niks over op internet, alleen maar goede recensies. Iemand hier ervaring mee? We zetten hem trouwens wel gewoon uit met het uitknopje, dus niet met het knopje dat hij vanzelf aan gaat als er geluid of beweging is Dan is het logisch dat hij de volgende dag leeg is natuurlijk!
Ik heb ook deze babyfoon. Heb je de camera ook aanstaan? Wij hebben vervolgens het beeldscherm altijd aanstaan, want het idee van een babyfoon is dat je kunt reageren als er wat gebeurd. Niet alleen om even te spieken Ik lees nu nog eens je post en bedenk me dat je misschien bedoelt dat de batterij van het beeldscherm snel leeg is. Bij ons hangt hij eigenlijk altijd aan de kabel, maar hij kan een uur of 3/4 zonder stroom. Steeds aan en uit doen kost meer energie dus misschien dat hij daarom wat sneller leeg is?
Hij kan wel langer zonder stroom hoor 'S avonds staat ie hier aan vanaf 19:00 uur en wij liggen vaak pas rond 0:00 uur op bed en dan leg ik em aan de lader, maar dan is die echt nog niet leeg. Heb je em wel een keer goed opgeladen? En als je em nou eens oplaad en aan laat tot die helemaal leeg is? Ipv elke keer aan en uit te zetten. En anders even terug naar de winkel waar je em gekocht heb. En je vraag voor leggen
Het beeldscherm is inderdaad steeds leeg. Het gaat niet om vaak aan- en uitzetten. We hebben hem de eerste keer goed opgeladen. Toen uitgeprobeerd, dus even het beeldscherm aan, alle opties bekeken en weer uit gedaan. Keer daarna dat we weer wat wilden proberen was het beeldscherm dus leeg en kregen we hem niet meer aan. Dus weer opgeladen en we dachten; we zullen hem wel niet goed uitgedaan hebben. Maar de keer daarna was hij dus wéér leeg.. Dat hoort toch niet zo?
Nee dat lijkt me niet. We hebben zelf ook deze babyfoon en dan staat hij de hele avond aan en is hij nog niet leeg als we naar bed gaan. Wat doet hij als je hem niet keer op keer uit zet? Hoe lang gaat de accu dan mee?
Vaak lopen accu's ook leeg als iets uitstaat.. pak maar eens een oude telefoon, daarvan zal de batterij ook leeg zijn. Ik kan precies een dag doen met het schermpje. Zl slaapt overdag ongeveer 2,5u en savonds rond half 8. Als wij naar bed gaan gaat ie in de lader en kan ik er de volgende dag weer mee vooruit. Dus ja toen zl kleiner was moest ie sneller aan de lader, die dingen staan bekend dat ze snel leeg zijn.. Ik zou eens kijken hoe lang je schermpje het volhoudt als hij gewoon aan staat. Als je baby op bed ligt kun je het schermpje gewoon aan laten staan, anders heeft ie nog niet zoveel nut want dan merk je nog niet of ze huilt bijv
Wij hebben die ook, en das idd raar ja.. Onze gaat toch een 2 uur mee, als het beeld continu aanstaat. Als het beeld op standby staat, gaat hij nog langer mee.
Jullie snappen mijn vraag niet Een nieuw apparaat (nooit gebruikt) hoort toch niet binnen 1 dag leeg te trekken als het UIT staat? Vroeg me af of dat bij jullie ook zo is. Zo niet dan ga ik terug naar de winkel
Volgens mij krijg je genoeg antwoorden dat dit inderdaad niet normaal is. Zelfs als hij aan staat moet hij langer mee gaan, laat staan als je hem uit hebt. Dus idd terug naar de winkel.
Ja maar het probleem is dus niet als hij aanstaat, want dan gaat hij gewoon een paar uur mee. Puur als hij uitgezet wordt en daarna weer aan. Lijkt wel alsof hij de batterij niet goed pakt ofzo. Ga indd terug naar de winkel.