babyfoon luvion

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door miss mimi, 16 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    hallo

wij willen graag de babyfoon van luvion met dat beeldschermpje erin maar heb ze wel veel op internet zien staan maar weet iemand hier ook welke winkels ze verkopen????

we zijn al in verschillende winkels geweest maar we hebben deze nog nergens gezien.

en wat zijn julllie ervaringen met deze???

had gisteren die van alecto gekocht maar die gaat ik straks terug brengen want hij doet het echt slecht.beeld stort enorm en het geluid knettert alleen maar.dus nu willen we de luvion aanschaffen.

groetjes

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wij hebben de luvion, volgens mij alleen via het internet te koop. Of je moet even in Delft langsgaan bij Luvion zelf (adres op luvion.nl).

Op zich is het wel een fijne babyfoon (geeft 's nachts wel veel licht), maar wij hebben veel gedoe met de voeding van de ontvanger gehad. Hij stoort niet snel (we hebben nu 1 van de praxis en die stoort veel meer). Beetje gemengde gevoelens dus :)

3. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hier een luvion, via luvion.nl gekocht. dat ging prima trouwens; snel in huis, keurig verpakt.

ons bevalt hij prima! weinig storing; helder beeld en geluid. ideaal dat je niet bij iedere kik naar boven hoeft te rennen, maar op het schermpje kunt zien of er wat is of niet.

4. cornelia77

cornelia77 Actief lid

30 nov 2008
    138
    0
    0
    heeft de luvion een draadloos beeldscherm of met baterijen..
    en als het op baterijen werkt, gaat ze dan wel lang mee of kan je de monitor uitzetten zodat hij tijdelijk alleen op geluid gaat en je het beeld dus appart kan aanzetten?

oh heb al wat antwoorden op de site gevonden..zie http://www.luvion.nl/service/

5. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    bedankt voor de reacties allemaal ik gaat hem bestellen via de site.

groetjes

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hier niet zo'n goede ervaring met de luvion, wij hebben hem terug gestuurd.

hij stoorde kraakte en piepte enorm, had meer sneeuw in beeld als baby :rolleyes: en dat leek me toch niet helemaal de bedoeling.

nu een alecto dbx88 , zonder camera dus, maar superhelder geluid , erg tevreden mee!

Deel Deze Pagina