Hoi allemaal, Ik vroeg mij af wie er ervaring heeft of misschien ook van plan is verzorgingsartikelen voor in bad van de Hema te kopen? Denk aan Shampoo,Badolie, Lotiondoekjes etc. Zijn deze goed van kwaliteit? Grt Vanilia
Vind de gehele baby lijn oke, behalve de doekjes niet. Wil je er eentje uithalen heb je er gelijk 10 in je handen. Groetjes
Dank je Saartje, dat is een goede tip dat die doekjes niet zo handig zijn. Ik zit te twijfelen tussen verzorgingsproducten van de Hema en Etos eigen merk. Ik ga zowizo niet teveel dingen kopen, in het begin is het toch een kwestie van uitproberen wat nou goed werkt.
ik heb weer een hele berg gekocht bij de kruitvat nu ale babyverzorgings dingen badoli , schampo , creme potten , baby oli enzo... nu 3 flessen 3 euro. en dat scheelt heel wat sommige kosten al 3 euro per stuk. en ik vind het even goed als de etos spullen. hema heb ik geen ervaring mee..
Wij gebruiken alles doorelkaar, al vanaf het begin. Zwitsal, hema, etos, huismerk van de supermarkt. Dat is voor de zeep, shampoo en cremepjes. Billendoekjes gebruiken we die van de Hema. Nauwelijks last van dat je er teveel uittrekt. En ik vind het qua geur de prettigste die ik heb gebruikt..