Ik ben me een beetje aan het verdiepen in buggy's. Nooit gedacht, want ik heb een hekel aan buggy's, ga veel liever met mijn Bugaboo Donkey op pad Maar ja, die Donkey past helaas niet achter op mijn fiets. En aangezien we met wat mooier weer wat vaker ergens naar toe willen fietsen en dan wel iets van een wagen mee willen nemen... Nu heb ik m'n oog dus laten valen op de Nuna Pepp. Vond dat één van de weinige mooie buggy's, die ook nog eens heel degelijk over komt. Mijn moeder heeft hem ook en ik vind hem ook prima rijden. Maar nu. Hij moet dus wel mee op de fiets. Kan dit? En kan dit dan ook nog icm een stoeltje achterop de fiets? Mijn dochter zit voorlopig nog wel voorop, maar als haar zusje straks oud genoeg is dan verhuisd oudste dochter naar het achter zitje. Dan moet de buggy nog steeds mee kunnen.. En nog een andere vraag, kun je de buggy drager ook makkelijk van fiets wisselen? Als we mijn vriend dan mee is dan zouden we de buggy op zijn fiets kunnen doen. Of kun je dan makkelijker één van de stoeltjes op zijn fiets doen?
dit kwam ik tegen Nuna Fietsdrager | Nuna Pepp Buggy | Baby-Dump kwa wisselen weet ik niet ligt denk hoe makkelijke deze is en je achterstoeltje ... de makkelijkste zou ik dan wisselen.
Wij hebben de Pepp en de fietsendrager. Heb het nog niet geprobeerd met eenstoeltje achterop, maar het schijnt te moeten passen. Ik denk dat het ook wel past. Ben erg blij dat de buggydrager achter op de fiets hangt en niet aan de zijkant. Fiets blijft toch wat stabieler. Ik zou wel het stoeltje wisselen ipv de buggydrager. Bij ons komt er wel gereedschap aan te pas als de buggydrager er af gaat namelijk.
Ik heb een Yepp achterzitje en dat kan prima met Nuna buggydrager. Je hebt wel gereedschap nodig om de buggydrager er af te halen, dus ik zou dan het stoeltje omzetten naar de andere fiets.
Dank jullie voor de reacties! Zag dat we eventueel zo'n extra set voor het fietsstoeltje voorop kunnen halen voor mijn vriend z'n fiets zodat je dat stoeltje in ieder geval makkelijk kan wisselen. Buggydrager blijft dan op mijn fiets!