Goedenavond dames, Wij hebben sinds een aantal maanden de Alecto DBX-88 eco. Ben er zeer tevreden over alleen doet hij het ineens niet meer zoals voorheen. Ik zet altijd het muziekje aan en daarna de babyfoon (ouder unit), dan speelt het muziekje heel even en dan gaat de babyfoon vanzelf op 'stil' als Sara ook stil is. Sinds een aantal dagen blijft het muziekje maar spelen op de ouder unit en gaat de babyfoon pas op 'stil' als het muziekje (na een kwartier ofzo) is afgelopen. Dit is best irritant als je in je bed ligt en gewoon wil slapen haha. Heb ik iets verkeerds gedaan? Heeft iemand DE tip of kan ik beter contact opnemen met Alecto? Alvast bedankt!
Bij ons gaat de ouderunit altijd pas uit als het muziekje is afgelopen. Lijkt me ook vrij logisch toch, de ouderunit reageert op het geluid uit de babykamer
Hier gaat ook de ouderunit pas uit als het muziekje is afgelopen. Het enige wat je kan doen is je babyfoon minder gevoelig afstellen maar dan heb je weer het risico dat je unit ook niet snel aangaat als je kindje wakker is of huilt.
Ja maar omdat ie dat voorheen wel deed, vind ik het raar dat ie het nu niet meer doet. En irritant haha. Ook als ik de gevoeligheid heel laag zet. Nouja, het zij zo!
Late reactie, maar zie het topic nu pas... Bij ons hoor je de muziekjes op de ouderunit niet als het volume van de kinderunit op 1 streepje staat. Staat die op 2 of meerdere streepjes, dan hoor je het wel op de ouderunit.
Ohhh dan zal dat het zijn! Super bedankt voor je antwoord! Als het weer een keer zo is dan weet ik waar het van komt. Top!