Hoi dames, Ik ben op zoek naar een goede babyfoon met een app zodat we ook via onze telefoon de kleine in de gaten kunnen houden. Hebben jullie tips? Er zijn er zo veel dat ik het niet meer zie haha! 😄
Je hebt ip camera's die via app te bekijken/draaien zijn en waarmee ook geluid gehoord en doorgegeven kan worden. Je hebt ze ook al voor een paar tientjes!
Thanks! Het is zo lastig kiezen. Staan ook veel wisselende reviews bij wat het kiezen ook niet makkelijker maakt 🙈 de alecto ivm 200 komt er wel goed uit. Heb jij veel ruis erbij Lisa1987? Dat is een van de minpunten die benoemd wordt op bol.com
Wij hebben gekozen voor de Fosbaby p1, dat is een ip camera uitgerust als babyfoon, dus ook met temperatuurdetectie, muziekje afspelen etc. Gaat via wifi. Mooi beeld, je kunt overal kijken (dus nu kunnen we de babykamer laten zien aan iedereen haha, aangezien je de camera ook kan laten draaien met de app). Je krijgt een pushbericht als er geluid is, beweging wordt gedetecteerd of de temperatuur of luchtvochtigheid afwijkt van 'normaal' (kan je zelf instellen). Lijkt dus een prima babyfoon, ben benieuwd hoe het werkt als de kleine er is!
Soms wel. Dan hoor je een suizend geluid maar het kindje hoor je wel harder er bovenuit (snurken hier vooral ) het suizen is de ene keer wel aanwezig en de andere keer niet. Wij vinden het niet echt storend en de cam staat toch de hele avond aan op een tablet. Ik heb een foto toegevoegd van mijn zoontje zodat je het beeldkwaliteit kan zien. Overdag is het overigens gewoon in kleur (waarbij sommige kleuren een beetje afwijken) en s nachts dus dit beeld.