Hoi dames, Hebben jullie een lekkere schommelstoel in de babykamer? En zo ja welke is een aanrader om lekker in te zitten en te voeden? Ik hoor het graag!
Hier de schommel-Poang van ikea, 4 jaar op gevoed en geschommeld, heel fijn Nu wordt er nog iedere dag op voorgelezen.
Hi! Ik heb ook vanaf het begin een schommelstoel in zijn kamertje, maar het is er een gewoon van een (brocante) markt! Zit er niet heel veel meer in, maar is super leuk!
Hier ook de Poang van de Ikea, die zit prima. Ik heb hem wel niet op het kamertje staan, maar in de woonkamer. Kunnen we 's avonds een beetje schommelen en liedjes zingen...Ik moet wel zeggen dat mijn meisje nog niet graag stilzit bij mij op schoot, dus heb er nog niet veel gebruik van kunnen maken, behalve om te voeden soms. Onze avonden bestaan meestal nog uit rondwandelen met haar op de schouder, haha (Ze is nu 4 maanden) Lijkt me zo fijn om die stoel ooit te kunnen gebruiken om verhaaltjes voor te lezen.
Hier eentje via Marktplaats. Wel blij mee geweest, inmiddels niet meer als zodanig in gebruik maar er hebben heel wat voedingen in plaatsgehad. Wel even op de rugleuning letten, die van ons bleek met de dunne spijltjes niet fijn te zitten dus schapenvacht over de leuning, dat zat wel fijner.