Hey allemaal, Wij willen heel snel een nieuwe babyfoon met camera aanschaffen. Beetje tot een euro of 150. Iemand tips?
Luvion essential! Wij krijgen in april een 2e kindje en kunnen dan een extra camera aanschaffen en deze erop aansluiten We zijn er erg tevreden over
Luvion suprematie connect! Iets boven budget(200)maar echt een perfecte camera! Heel gedetailleerd beeld,ook in het donker! Een goede camera is echt goud waard,dus mocht je budget het toelaten zou ik hier niet op besparen!
Oef wat een geld he 😁 eigenlijk is 150 al voor ons heel veel geld. Niet dat we op zwart zaad zitten maar het voelt niet perse heel erg nodig? We hebben een goeie babyfoon, alleen ik wil er perse 1 hebben met beeld omdat finn dus laatst zo een ontzettend naar geluid maakte na het hoesten...ik wil hem altijd kunnen zien nu. Ik zat ook naar de alecto dmv 190 te kijken. Daarvan kan je de camera op afstand draaien 🤔 vind m'n man belangrijk..ik zit zelf aan die luvion essential te denken
Wij hadden een alecto en telkens viel het bereik weg. Geloof me, dat ding maakt dan zo een pokke herrie dat je zowat een hartverzakking krijgt als dat midden in de nacht gebeurd! Met de luvion hebben we daar nooit last van.
Deze hebben wij ook. Via wehkamp. Paar dingen mee gehad ( stekker soort van ontploft, de volgende monitor had een keiharde ruis) en steeds probleemloos een nieuw apparaat gekregen. Super service! Fijne camera, gebruiksvriendelijk en heel Goes beeld s nachts ( eigenlijk beter dan overdag) Deze luvion kan je ook vanaf het monitortje draaien trouwens!
Ja maar maar 200 euro.....wat een bak met geld zeg... We keken in eerste instantie alleen naar camera's voor onder de 100 euro. De luvion easy bijvoorbeeld, maar daar las ik wat matige review's over...
Tja, dan wordt het toch meer betalen dan je voor ogen had. Waarschijnlijk kun je 'm weer goed doorverkopen en dan heeft het je uiteindelijk netto dus een stuk minder gekost dan je oorspronkelijke aankoop prijs.
Hier ook de Luvion suprème, super tevreden mee moet ik zeggen. Je kan de camera draaien vanaf het moederstation en inzoomen. Het is idd veel geld en hij is ook het beste getest.
Klopt ik heb er 1 besteld....we hebben ineens de knoop doorgehakt...samen gekozen voor de alecto dvm 200