Zijn er hier meiden die de aankleedkussen hebben van Kitsch Kitchen? Is het een beetje praktisch of glijd het voornamelijk uit met een hydrofiel luier enz.
Wat ik handig vind (oppas heeft hem) is dat de randen hoog zijn. Wat ik wel minder vind is dat het plastic koud is en dus dat je er iets overheen legt. Dus je ziet niks meer van de print, waar je hem dus eigenlijk voor koopt (euh ja dat vind ik dan he!). Ben zelf tevreden met die van de HEMA met een badstof hoes er om heen die in de was kan.
Ja dat was ik ook van plan. Maar die van kitsch kitchen zijn zo leuk he hihi. Dus wil er inderdaad geen hoes omheen doen. Misschien iets erop voor in het midden maar als dat erg glijdt is dat niet handig.
hoi, Ik heb hem zelf niet, maar wel bij een vriendin gezien en gebruikt. De opstaande randen zijn heel erg handig, vooral als je kindje wat groter wordt en wil gaan draaien. Wat ik zou doen is een dubbelgevouwen hydrofiele doek in het midden leggen, in de lengte dubbelgevouwen bedoel ik dan. Dan zie je de leuke print nog voldoende en valt schuiven volgens mij ook wel mee. Ik doe dat ook nog altijd bij mijn gewone aankleedkussen, over de hoes heen, dan kun je makkelijk bij kleine ongelukjes even die doek verschonen, en niet gelijk die hele hoes. Ze zijn qua print ook wel erg leuk, die van kitsch kitchen!