Wie heeft er (al) ervaring met de Alecto DVM 10? Dit is een babyfoon met cameraschermpje erop. Ik hoop eigenlijk op wat ervaringen. Via google kom ik er niet, misschien is ie nog te nieuw. Heb nu een Alecto geleend van iemand maar dat is een groot vast camerascherm die in het stopcontact staat. Ik wil liever een draagbare babyfoon met een schermpje erop. Heeft iemand tips?
Heb net een mail terug ontvangen van Alecto. Had gevraagd waar deze te koop is en of ik 'm op proef kan nemen. Hij is te koop sinds kort bij Kijkshop, Mediamarkt en BCC én te bestellen bij Neckermann. Je kunt de winkel vragen of je hem mag retourneren maar volgens mij mag je een product wat niet naar behoren werkt bij jou altijd terugbrengen binnen zoveel dagen in de originele verpakking. Dat mag zelfs bij Hema ... hihi. Bij Neckermann kun je sowieso binnen 14 dagen alles terugsturen wat niet bevalt dus ga het denk ik maar gewoon proberen! De reacties blijven uit nl. en moet toch een keer zo'n ding hebben.
JAAA ik heb hem en kan niet meer zonder, in het begin vanwege onzekerheid en nu handig ook voor dochter van 4. Heb hem ook bij haar op de kamer staan, en als ze boven aan het spelen kan ik haar goed in de gaten houden. Enige nadeel je moet hem echt aan doen om geluid te horen, dus ik doe hem alleen aan asl ik denk dat ik wat hoor of gewoon ff checken
@Nony: Ik heb hem dus aangeschaft maar gisteren bromde de handset enorm! Er zitten gewoon 4 opgeladen batterijen in, heel vaag. Vanmorgen deed ie dit niet. Wat ie wel doet is rechtsboven op de handset zit een groen ledje van het bereik. Deze knippert hier constant. Ik heb dus even getest maar mijn baby huilt wel en de babyfoon gaat niet aan, hij lijkt geen verbinding te hebben. Als ik onze dochter dan hoor en ik zet handmatig het beeld aan, krijg ik inderdaad haar gehuil te horen via de babyfoon. Als het beeld dan weer uitspringt, begint het lampje weer te knipperen. Ik heb in de handleiding gekeken, daar wordt gesproken over een rood lampje (die heb ik niet) en ik kreeg bij het aanzetten van het ding ook eerst 5 of 6 keer "No Signal" te zien in het scherm. Ik zit dan beneden met daarboven een houten verdiepingsvloer en daar ligt ons ukje. Zegt jouw dit wat?