Babyfoon met camera...ja of nee...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Child, Oct 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

Oct 23, 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Wij denken er ook aan om er 1 aan te schaffen met camera! Bij de eerste hadden we een hele goede babyfoon, niets mis mee. Maar met camera hoef je niet telkens bij de kleine te gaan kijken. Vooral in de periode dat de kleine op zn buik ging draaien vond ik eng, ik wou echt dat ik toen een camera had. Maar wij dachten indeed ook aan die van de Aldi, dus al iemand ervaring?

Ook nu zoonlief in zn grote bed slaapt ben ik nog af en toe wel benieuwd wat hij uitspookt. Hij doet het super ondanks dat hij nog geen 2 is, maar hij kan ook heel stiekem s'avonds gaan spelen. En dan horen we hem wel, en zeggen we dat hij moet slapen, en dan hoor je gewoon dat hij ineens heel stilletjes word, en 5 min later gaat meneer weer verder spelen.. haha dit zou ik gewoon ook leuk vinden om te zien.

2. riv

riv Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,339
    0
    0
    Drenthe
    Manlief wou het ook graag hebben toen die tijd. Nou mooi niet. Ik wil echt niet de hele tijd kijken naar de camera dan heb je zelf geen rust.

Liefs.

3. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Ik kreeg er eentje van een collega die had hem niet meer nodig.
    Eerst had ik zoiets van ga ik dat wel gebruiken, maar toen mijn dochter beter op haar buik bleek te slapen en ik haar wel in haar bedje wil laten slapen zet ik hem alleen overdag aan. Als ik dan beneden ben dan kan ik er op kijken.
    Ook was ze erg onrustig en ik wilde eens zien wat ze nou precies deed. Bleek later koemelkallergie te zijn. Ik heb ook nog een gewone en die gebruik ik eigenlijk het meeste.
    Je moet ook weer niet zo gefixeerd de hele dag naar dat schermpje gaan turen hoor!

4. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Ik weet van mezelf dat als ik er eentje met een camera heb, ik er continu naar zou kijken. En dan zelf geen rust meer zou hebben. Dus ik neem er eentje zonder camera en waarschijnlijk ga ik hem niet continu gebruiken. Als ik namelijk alleen thuis ben, of samen met mijn vriend dan horen we het kindje vast wel want ons huis is gehorig (niet heel erg maar wel een beetje) Maar als we bijv. visite hebben ofzo, of de kleine is bij mijn ouders (een goed geïsoleerd huis waar je minder hoort) dan vind ik het wel prettig om een babyfoon te hebben.

5. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Bij de Garenmarkt lagen er ook geen meer helaas. :( We hadden het nog aan een medewerker gevraagd en als er geen meer in de winkel of bij de kassa meer lagen dan waren ze al uitverkocht.. en we zagen niets liggen dus helaas. :(

6. shirley1987

shirley1987 VIP lid

Jul 6, 2011
    5,392
    2,113
    113
    ook wij hebben er eentje met camera en kan hem echt niet meer missen...

zelfs ook een van aldi (van vorig jaar, levita) en ben er erg tevreden over

7. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Ohhh, ik ben helemaal happy. :D Mijn schoonvader heeft de laatste babyfoon in de Aldi in Katwijk gekocht vandaag. :D Krijgen we als cadeautje van hun. echt lief!

8. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

May 15, 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Olifantje,
    Beter! :) Hij is echt zo mooi!

9. Child

Child Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,782
    216
    63
    Ik ben er hier al over uit dat wij wachten met aanschaf van zo'n ding. (heb niet eens meer gekeken bij Aldi of ze er nog waren)

Ik weet gewoon nog niet waar ik straks behoefte aan heb als ons kindje er is.(wel/geen babyfoon, met/zonder camera) En dat zie ik dan wel weer.
    Ga liever dan de beslissing maken, omdat ik het me dan beter kan voorstellen wat ik wil en niet wil.

Thnx in ieder geval voor het meedenken allemaal!

10. Mauziej86

Mauziej86 Lid

Jan 25, 2009
    80
    0
    6
    Kapster
    Kerkrade
    Ik heb hem ook nog weten te bemachtigen. ik had al een babyfoon met camera. Die gebruik ik nog steeds bij mn zoontje van bijna 3. Maar meer of hij ligt te slapen of onzin uitspookt. De oude kan niet tegen draadloos internet vandaar deze gekregen van mijn ouders en hij is echt super> geen storingen meer en mooi beeld.

11. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Heb er ook 1 maar meer omdat mijn vriend het graag wou haha Die zei dat hij bang was dat als ik er een avond niet was hij steeds ging kijken of het wel goed ging en het kindje dan steeds wakker wordt

Share This Page