Hallo, Wij hebben een Maclaren Techno XT voor ons 21 maanden oude zoontje. De oma en opa hebben altijd de kinderwageninzet van onze combi kinderwagen gebruikt, maar deze heb ik nu verkocht en hij werd ook echt wel te klein voor ons mannetje. Nu hadden we dus graag voor bij de oma er een nieuwe buggy bij gekocht. Mijn oog viel op de Quinny Zapp Xtra 2. Heeft er iemand zo'n buggy? Wat zijn jullie ervaringen? En tot welke leeftijd passen kindjes hierin? (Ik weet officieel tot 15kg maar over welke leeftijd hebben we het dan gemiddeld?) P.S: als jullie nog andere tips hebben voor een tweede buggy mogen jullie die ook altijd delen 😊
Ik heb de gewone zapp extra. Geloof dat er qua formaat weinig verschil in zit. Mijn oudste is ruim 4 en past ook nog makkelijk
Mijn zoontje is nu elf maanden en gaat prima, maar ik gebruik m wel eens met een ouder gastkindje erin en dan vind ik het echt geen fijne buggy (vanaf twee jaar). Ik hou hem nog even omdat het wel een hele fijne buggy is om in te slapen (fijn voor in de vakantie als we dagjes weg zijn) maar als zoontje anderhalf is wil ik hem verkopen voor een stevigere buggy. Nuna pepp heb ik wel eens mee gelopen, is erg fijn en stevig!