Bah, tekst op 1e pakje verkeerd gespeld

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door juenco, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Zucht...even wat kwijt.

Ik heb bij mijn dochter een roze shirtje met "meisje" erop als eerste pakje gehad.

Nu krijg ik een zoontje, dus een blauw shirtje met "jongetje" erop leek me wel gepast ;)

Nu had ik het shirtje besteld bij babyplanet. Toen ik hem ging kopen zag ik de tekst en dacht "huh"?? Er stond JONGENTJE op...(op alle shirtjes daar)

Ik zei: "dat klopt niet hoor" Toen ging de verkoopster op internet kijken en zei ze: "oh ja, maar het kan allebei hoor, mag met en zonder N"

Dus ik was tevreden.

Maar nu de bevalling wel erg dichtbij komt ging ik weer twijfelen...en wat zie ik: het is echt alleen maat JONGETJE, zonder N!!!

Bah....

Morgen terug naar de winkel. Nu maar hopen dat ik nog een shirtje vind met Jongetje...:( Want leuk is het niet, meteen met een spelvout op de foto ;)

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, wat balen! Het is inderdaad zonder N; wat stom van zo'n winkel, zeg! Ik hoop dat je nog slaagt voor een leuk shirtje :) Succes!

3. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Je kan bij de hema op rompertjes, en slabbetjes laten bedrukken. Misschien ook wel truitjes... een idee misschien als je niets kan vinden met "jongetje"

4. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Ik heb het opgezocht...

HEMA - Ontwerp het zelf

ze hebben rompertjes, slabbetjes, truitjes en kei schattige polo's. Ik heb het voor een vriendin met een slabbetje gedaan en het zag er erg goed uit.

Succes!

5. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ja, zit te denken om bij Simply colors een shirtje nog te bestellen. Maar goed, dan ben ik 18 euro verder en ik weet niet wat de levertijd is. Ik weet natuurlijk niet wanneer hij geboren gaat worden, maar als dat overmorgen is, dan is het shirtje niet bezorgd/gewassen.

Iemand een idee bij welke winkel ze kant en klare verkopen?

6. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ik heb bij Hema gekeken en de levertijd is max 7 wérkdagen...:( Kan dus zijn dat het pakje er pas in de loop van volgende week is...

7. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Oei ja en ik zie dat je al flink tegen het einde aan loopt....

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    rainbowbabies en simplycolors hebben een spoedservice, als je met ideal betaald is het binnen 2 dagen klaar geloof ik.

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    En als je een mailtje erachteraan stuurt sturen ze het echt snel. Heb ik een keer gedaan bij Simply Colors geloof ik. Wat stom van babyplanet trouwens!

10. babyjoolz

babyjoolz Lid

19 mrt 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bij een vrouwtje die het prive doet laten maken een hema shirtje en broekje met de naam van onze dochters erop.
    Ze deed het ontzettend snel en het was een koopje! een broekje en shirtje bedrukt met de namen voor 12 euro!

11. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Wat je ook zou kunnen doen is eventueel strijkpapier halen bij de Hema.
    Dan kan je zelf op de computer de tekst ontwerpen, en afdrukken met je printer.
    Dan knip je de tekst uit, en strijk je op het desgewenste shirt/rompertje/slabbetje.
    Dan heb je het dezelfde dag nog klaar :)
    Ik hoop dat het nog lukt, want dit is erg balen zeg!

12. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Dat van die spoedservice ga ik meteen bekijken!!

Morgenvroeg maar gelijk angs de babyplanet! :x Misschien hebben ze een nieuwe lichting gekregen, met wel de juiste spelling!

Ik vind het ook duf van mezelf dat ik het niet eerder heb uitgezocht. Helemaal omdat ik steeds als ik het truitje zag dacht: "wat staat dat toch gek?!" Nou ja...als hij vannacht besluit te komen heeft hij pech...een klein beetje zijn "straf" omdat hij mama zo lang laat wachten en haar ondertussen helemaal bont en blauw schopt van binnen zoals nu! AUauauauaau :D:D

13. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Dank, maar we hebben geen printer ;)

14. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Simply colors hebben bij mij laatst super snel geleverd met spoedbestelling. Zondagmiddag besteld. Dinsdag in huis.

15. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Netjes opgelost door de babyplanet! Ze gaf me gelijk en ondanks het feit dat ik hem al gewassen had mocht ik hem ruilen voor een shirtje zonder opdruk. Ik kreeg zelfs geld erbij terug (het verschil)

Daarna snel naar de stad om daar JONGETJE erop te laten zetten, op advies van de babyplanet!

Hij is erg mooi geworden en hangt nu aan de lijn te drogen. ;);)

16. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Super zeg! Snel geregeld ook!
    Nu hopen dat hij niet meer lang op zich laat wachten natuurlijk :)

17. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wat goed zeg! Als hij vandaag te drogen hangt, mogen vanavond je vliezen wel breken he? ;)

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Fijn. Ik zeg vanavond bevallen! :D

19. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Yeah! Fijn om te horen!
    En supergeregeld door het bedrijf, netjes :)

Laat die beeb maar komen!! ;)

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Fijn dat het zo goed opgelost is!!
    nu kan jullie zoontje dan echt komen
    alvast veel succes voor je bevalling!!