welke lieve mama heeft er nog geb kaartjes liggen en doet daar niets meer mee ik spaar al 10 jaar geb kaartjes mij maak je er blij mee wie o wie helpt me met deze leuke hobby gr anja
Ik krijg ze altijd van de C1000 die hebben zo'n geboorteboom. Kaartjes die ouder zijn dan 2 maand gaan weg. Misschien hebben jullie die actie ook. Heb hier trouwens nog wel een kaartje liggen. Spaar ze nl. voor iemand anders, waar ze ook geen geboortekaartjes boom hebben. PB ff je adres dan komt hij naar je toe
lieve mama s heel erg bedankt voor jullie super mooie geb kaartjes ben er blij mee dankjewel hoor gr anja
heel erg bedankt voor het leuke geb kaartje ben ik weer blij mee zijn er hier misschien nog meer mama s die heel misschien nog een geb kaartje over hebben voor mn verzameling? gr anja
zo zijn er ook vele merken geb kaartjes zo mooi nu ook weer die van woezel en pip helemaal hot en van schattekus ook zo mooi om te zien en angelique lemmens ook zo bijzonder en geboortedorp och ook al van die super mooie het is zn leuke hobby gr anja