babyfoon met camera?

Discussie in 'Verzorging' gestart door 894hi, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 894hi

894hi Niet meer actief

wie o wie heeft er zo een ding?

wij hebben er een paar kunnen vinden (eigelijk vooral op internet)
    en niet in de winkels wie weet in welke winkels ze te koop zijn?

wij zijn er namelijk naar een opzoek ... voor als ze in haar bedje slaapt en papa de beamer aan heeft staan inclusief bioscoop geluid!
    en ja dan hoor je een babyfoon dus niet.... -.-

ook makkelijk voor in de box als ikzelf even in de keuken ben enzo...

dus wie weet waar ze allemaal te koop zijn of heeft er zelf ervaring mee?

2. brianda1980

brianda1980 Actief lid

26 nov 2007
    125
    5
    18
    Ik heb er 1 van internet gekocht. Bij de baby dump hadden ze alleen maar van die kleintjes met een minischerm. Voor hetzelfde geld had ik een groter scherm en een extra camera. Ik vind het ideaal. Je kunt dat ding overal in het stopcontact steken en ook op de tv aansluiten, maar heb dat nooit uitgeprobeerd. Het is wel even veel geld, maar veel handiger dan een babyfoon. Vooral als ze groter worden. Kan je ze goed in de gaten houden :).

3. 894hi

894hi Niet meer actief

welke heb je als ik vragen mag?

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Je kunt ook een babyfoon met lampjes nemen (bijv Philips Avent)
    Die zie je altijd (zelfs in je slaap word je er wakker van)

5. brianda1980

brianda1980 Actief lid

26 nov 2007
    125
    5
    18
    Een desiro, maar ik zie net dat ik de oude versie heb. www.desiro.nl Heb em namelijk al een tijdje. De nieuwe versie kost 250 euro. Ik had er 1 voor 189. Deze is wel erg uitgebreid. Bij de grotere babyzaken hebben ze er ook een paar voor minder, maar een klein schermpje. Het is wat je zelf wil.

6. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Heb die van topcom bij babydump gekocht, bevalt goed.

Wanneer meerder kindjes wil zien kan je beter die van luvion kopen want daar kan je meerdere camera's op aansluiten. Wist dat toen nog niet, had achteraf die liever gehad...

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb er eentje van Elro, was geloof ik 90 Euro. Zit wel een minischermpje op, maar ik zie er genoeg op.
    Met DECT, nightview en het geluid is ook goed. Je moet wel even opletten waar je hem neerzet, want op sommige plekken bij ons in huis kwam er een streep over het beeldscherm.Hij is ook al een aantal keer op de grond gevallen en doet het nog prima.
    Ik gebruik hem nu voor de tweede en ik vind het echt een aanrader zo'n babyfoon met camera. Oh ja, ik heb hem tot 11 maanden gebruikt voor mijn dochtertje, daarna zette ik gewoon rond de tijd dat ze meestal wakker werd gewoon de tussendeur open en riep ze me als ze er uit wou.

8. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Ik heb de babyfoon met camera van Luvion (Platinum). Een topding, altijd goed beeld, ook in het pikkedonker (infrarood). Op de ontvanger zie je ook door middel van lichtjes of de kleine geluid maakt, erg handig als er veel herrie is waar je zit. En je kan de gevoeligheid aanpassen, dat ie niet bij elke klein geluidje aanslaat.

Ik heb 'm gekocht bij Babypark Gouda

9. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36

Deel Deze Pagina