Heel veel poepluiers!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nina010, 27 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    Hallo ladies!
    jaja weer een vraagje..
    Het valt mij op dat Mauro veel poepluiers heeft.. en dan he ik het niet over een luier of 3 per dag.. nee zeker wel7! Het is nu bijna 1 uur en ik heb nu al 3 luiers met poep voorbij zien komen.
    Is dit normaal???
    Ik ben echt hoofdsponsor van Pampers aan het worden...

Wat nieuw is is dat hij sinds anderhalve week ook snachts poept!! En daar ben ik helemaal niet blij mee want hij wordt wakker snachts van zn vieze luier, en laten we eerlijk zijn daar zouden wij ook wakker van worden en van gaan huilen. Daarvoor had hij snachts nooit poepluiers! Maar om hem dan na het verschonen rond 3-4 uur snachts weer in slaap te krijgen is niet te doen.. hij is daardoor klaarwakker! en dan verschoon ik hem al met een klein lampje aan en in zn bedje... zucht.. hij sliep zo goed eerst van 9uur savonds tot half 6 ofzo maar nu... 3-4 uur eruit en dan weet ik zn fles nog te rekken tot half 5-5 uur. en daarna wil hij alleen nog maar bij ons in bed slapen.
    Zucht... jullie ideen/ tips hierover?

groetjes, nina

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wacht maar tot hij vaste voeding krijgt :D

Geen tips hier helaas...mijn zoontje poept ook bij iedere luier (zo'n 5 á 6 keer per dag), alleen gelukkig niet 's nachts. Je went er na een tijdje wel aan ;)

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Volgens mij heb ik ooit wel eens ergens gelezen dat een kleintje ook veel kan gaan poepen als hij of zij tandjes krijgt. Het zou wel vroeg zijn, maar misschien is het dat?

Lastig is het in ieder geval wel en ik kan me voorstellen dat je het wel heel veel vindt! Sterkte ermee!

Groetjes,
    Josien

4. Estha

Estha Actief lid

12 nov 2008
    487
    4
    18
    Misschien tandjes?

Mijn dochtertje is ruim 4 maanden en heeft er inmiddels ook al twee, dus het kan!
    Elle had ook ineens heel veel poepluiers en inderdaad ook heel vroeg in de ochtend. Normaal sliep ze tot 08.00 uur en nu maakte ze ons rond 06.30 - 07.00 uur wakker en dan had ze al gepoept...

5. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    Caro heeft dat ook gehad rond de periode dat ze tandjes kreeg. Ze was ook vroeg daarmee 4 maanden en dan poepte ze echt wel elk uur. Moet wel zeggen dat ze het met de kiezen niet heeft gehad dus misschien was het toen toeval.

6. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Das grappig nog een Elle hihi .. Die naam nog nooit tegen gekomen hier :)

Maar idd het kunnen tandjes zijn... Is wel erg vroeg maar niets is onmogelijk ;) ... En de tijden van het poepen tja helaas daar is niets aan te doen ..

7. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hmm misschien dan de tandjes.. khad stiekem al gekeken maar kzag nog niks maar wie weet binnenkort?
    Van dat snachts poepen dat vindt ik dus wel raar want dat had hij echt nooit! nou we shall see! iedereen bedankt :)

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Is de poep ook dun en zuur?
    Hier ook van eens in de 2 dagen naar zo'n 4x per dag een zure, dunne luier. Tandjes..

9. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ja dun dat zeker!maar ja de baby poep is toch altijd wat dun..?er zit wel wat slijm bij komt denk ik doordat hij wat verkouden is.
    zuur mja.. ik moet eerlijk zeggen dat niet fris ruikt.. maar zuur.. ik ga beter opletten ;)

10. meisje4

meisje4 Actief lid

21 nov 2008
    133
    0
    16
    Hier ook veel poepluiers! misschien tandjes, ik heb geen idee..
    weet wel dat geen enkele vinger veilig is als die in de buurt komt,
    er wordt meteen naar gegrepen en naar zijn mondje gebracht>kauwen!

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Geef je al bijvoeding?

12. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    nee op advies van consultatiebureau pas vanaf 6 maanden.. hij krijgt nu 5 flessen van 180ml nutrilon

13. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dan kan het dat dus ook niet zijn. Vriednin van mij ging met 4 maanden fruit geven en dat kind spoot ook de kamer uit!:D
    Ik geef ook pas sinds 6 maanden bijvoeding en mijn ventje had geen last van zijn darmen, eerder beetje verstopping in het begin.

14. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ja.. kweet echt niet wat het is.. tis nu 6 uur en heb al 5 poepluiers gehad... de 7 gaan we wel halen vandaag :(
    begrijp me niet verkeerd poep hoort erbij en ben niet vies vies van mn kind maar vind het gewoon heel veel poepluiers..

15. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Gijs heeft ook 2x een fase gehad waarin hij gemiddeld 7 poepluiers per dag had. Dit duurde dan ongeveer een week of 2 en daarna werd het minder na 1 of 2 luiers per dag.
    Hij heeft geen tandjes gekregen in deze fase.

16. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hetzelfde hier, het ging vanzelf weer over en geen tandjes daarna inderdaad.

17. meisje4

meisje4 Actief lid

21 nov 2008
    133
    0
    16
    Ja hoor hier komt het 1e tandje! Ik voelde zaterdag een scherp randje toen L. op mijn vinger aan het sabbelen/kauwen was.
    Dus bij mij is het wel een teken geweest dat L. van die natte poepluiers had.

18. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Met betrekking tot het weer gaan slapen na het verschonen 's nachts:

Misschien niet in bed verschonen, maar juist uit bed verschonen en dan weer opnieuw naar bed brengen?

Ik zou het ook niet meer snappen als het midden in de nacht is, het toilet wordt op mijn bed gezet en daarna moet ik daar weer slapen...? Verschonen op de commode en slapen in bed.
    Hondje van paflov he....
    commode=wakker
    bed=slapen

Misschien helpt het, misschien niet.... succes!

19. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    agghh, nou idd een teken! Hier niks te bespeuren..en sinds een week ook snachts geen poepluiers meer :)
    wel plasluiers zo zwaar als een baksteen.... wat kunnen die kleintjes plassen he!

Deel Deze Pagina