Babyfoon met camera?

Discussion in 'De babyuitzet' started by MamaNoor, Jul 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Wij waren helemaal niet tevreden over de Luvion. Wij hadden de eerste editie (zonder dect) en vonden hem erg stroringsgevoelig. Ook werkte na een tijdje (6 maanden) niet alle led lampjes van de camera meer...

Nu hebben we de Avent babyfoon met camera (nieuw op de markt). Deze kreeg je bij een abbonement op het tijdschrift kinderen. Een heel goede aanbieding en...

Het is een verademing boven de Luvion. Duidelijk, scherp beeld, muziekjes, lampjes, goed geluid, batterij van unit gaat veel langer mee, gewoon veel meer opties.

Adviesprijs is net als die van Luvion 200 euro. Maar kijk of je hem bij een actie kunt krijgen, dan ben je veeeel goedkoper uit. Voor ons geen luvion meer!

Succes met je keus :)

2. cornelia77

cornelia77 Actief lid

Nov 30, 2008
    138
    0
    0
    heb ook de luvion en ben er echt super tevreden over!
    vond het eerst ook beetje overdreven maar achteraf ben ik er zo blij mee!
    heb andere geprobeerd met cameratje, maar bij ons werkte niks echt storingsvrij, deze dus wel.

3. mam1985

mam1985 Actief lid

Apr 6, 2010
    232
    1
    0
    NULL
    NULL

Zat even mee te lezen en bedankt voor de tip! hij stond idd nog als aanbieding bij het blad kinderen en heb hem meteen besteld incl abonnement voor 97 euro :D

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

Jan 30, 2010
    3,635
    524
    113
    starsleeper: wat een rare opmerking meteen zeg! kun je wel zo lelijk gaan doen maar hij komt toch niet voor niets het beste uit de testen?! die van jou zou ook best wel goed zijn maar dan zal deze mischien net iets beter zijn..

5. Starsleeper

Jul 16, 2008
    76
    0
    0
    Niki, heb je zelf wel gelezen wat je hebt geschreven? Je zei dat er maar één goede camera was met goed nachtzicht. Dat is dus niet waar!
    En je gaan baseren op testen, tja, je kan je misschien beter baseren op wat echte gebruikers ervan vinden he.
    Zo lichtgeraakt trouwens, ik zal nog moeten gaan geloven dat je écht aandelen hebt bij Luvion :D

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Ben trouwens wel heel benieuwd naar testen waaruit blijkt dat Luvion de beste zou zijn. In mijn omgeving roept niemand zo hard over Luvion.... ;). Het is qua design een prima ding, maar qua duurzaamheid en mogelijkheden :(

7. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb een merkloos ding wat echt prima werkt. Ik heb alleen geen idee waar 'ie te koop is want heb hem via de leverancier.
    Maar het zijn dus niet alleen de grote merken die goed werken. ;) Ook nachtbeeld is prima, zie ook gewoon een speentje liggen.

Ook hier vind ik het het beste ding dat ik ooit gekocht heb. echt super.
    Ik kijk snachts regelmatig of ze nog goed ligt te slapen als ik wakker wordt. En wat denk je als ze net gaan doorslapen, je schrikt je kapot. ;) Ik dacht echt, er is wat!!!! Dus babyfoon aan en daar zag ik dat ze gewoon lekker lag te slapen! (ik zet hem snachts altijd uit omdat ik haar gewoon hoor en bij die van mij kan t beeld niet uit zonder hem helemaal uit te zetten)
    Maar ik vind het echt een uitkomst!! Echt een musthave. :D

8. Sandra G

Sandra G Actief lid

Sep 20, 2009
    152
    0
    0
    Die aanbieding van de Philips video babyfoon i.c.m. het blad Kinderen is wel een hele mooie... Nou ga ik weer twijfelen, wilde eigenlijk de Luvion Platinum, maar ja, welke zou nou beter zijn? Ik lees bij de Philips dat die 1 tot max. 1,5 meter van de baby vandaan moet worden geplaatst, is dat bij de Luvion ook zo?

9. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,678
    515
    113
    jongens, zouden jullie deze ook aan de uitzetlijst toevoegen een babyfoon met camera????
    of meer iets voor later?

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tja, de meiden die er 1 hebben en er enthousiast over zijn zullen vast tegen je zeggen dat je er al 1 "moet" halen. Logisch, want zij zijn er nou eenmaal heel blij mee.

Ik daarentegen heb helemaal geen babyfoon en mis 'm totaal niet. Ik zou ook echt nooit een babyfoon met camera aanschaffen. Als ik even wil checken of alles goed is, spiek ik gewoon om een hoekje van de deur en als ik haar hoor huilen ga ik er naar toe. Dus ik zie het nut van een babyfoon met camera niet in, maar dat is uiteraard persoonlijk.

11. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik vond het ook nutteloos van te voren en dacht hetzelfde als jou.
    Maar als je zo'n ding hebt (ik had hem gekregen) dan kom je er achter dat het toch wel heel fijn is hoor.
    Ik ging hem ook pas gebruiken na 5 weken, daarvoor vond ik het niet nodig en toen dacht ik, toch eens proberen. Heb hem nooit meer weggezet. ;)

Vraagje aan de mamas met camera, hoe hebben jullie hem staan?
    Hij staat hier nu op de rand van het ledikantje maar dat kan natuurlijk niet altijd zo blijven.

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Maar wat is er zo fijn aan dan? En zou je 'm echt missen als je 'm niet had? Ik bedoel het niet onaardig hoor, maar ik zie er serieus het nut niet van in.

13. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Nee denk niet dat je hem echt zou missen als je hem niet hebt nee. :) Maar het is wel geweldig om er wel één te hebben!
    Ik had anders denk ik vaak voor niets op haar kamertje gestaan, wat ik dus in het begin wel had. Dan hoorde ik wat en ging ik en dan sliep ze alweer. Maar ook snachts kijk ik zovaak op de camera of ze nog wel goed ligt en nog wel slaapt etc. Ik vind het gewoon een geweldig ding, maar je kunt best zonder. :)

14. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Bij twijfel Luvion - Avent altijd kiezen voor die van Avent. Wij hebben ze beide gehad en die van Avent springt er met kop en schouders bovenuit. Bovendien krijg je hem bij het tijdschrift kinderen zowat voor niets... :D

15. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Hier de luvion en dik tevreden. Hij hangt bij ons ivm grijpgrage vingertjes tegenwoordig aan de andere kant van haar kamer op zo'n 2 meter van haar af. we zien dus de zijkant van haar bed en haar dus door de spijlen heen. Prima beeld, weinig storing en goed geluid. enige kleine minpuntje is de accu, die gaat neit zo lang mee. maar goed, dan zet ik m gewoon op de lader.
    Hiervoor 2 goedkope camerababyfoons geprobeerd maar dat was echt niks. Dan kon je amper zien bij nacht dat er eits in dat bedje lag.
    Die van avent ken ik niet dus kan er niet over oordelen. Denk dat ze allebei heel goed zijn.

16. Mus

Mus Bekend lid

Sep 13, 2008
    870
    11
    18
    Female
    Arnhem
    Hier ook een Luvion. En ook tevreden hoor! Ik denk inderdaad dat als je geen beeldbabyfoon hebt, je het ook niet mist (ik ken zat mensen hier in de buurt met een gewone foon), maar ik heb er 1 gekocht en ik ben er wel blij mee. 's nachts is het vooral fijn.. vooral in het begin, als je denkt: he...leeft ie nog wel? Ik hoor niks... effe kijken op de camera.. jah! Ik zie een armpje bewegen..hup en weer verder slapen. En nu gaat onze kleine man steeds meer bewegen en scheef liggen in bed. Ik kijk even vanaf de bank beneden naar hoe hij ligt en of ik op moet staan ja of nee. Ja goh.. zo kan ik nog wel 20 redenen verzinnen waarom ik het wel een fijn ding vindt. Je moet gewoon doen waar jij je het beste bij voelt. Ik dacht dat het handig zou zijn en dat vind ik ook. Een ander vindt het onzin, koopt zoiets toch misschien en blijkt het ook onzin te vinden..bwvs

17. niki86

niki86 Fanatiek lid

Jan 30, 2010
    3,635
    524
    113
    waarom ik zeg dat luvion de beste is: niet omdat ik er aandelen heb...haha grapjas die dat heeft verzonnen..tss. maar omdat ik het de laatste tijd al een paar keer heb gelezen in een blad,op internet testen heb gezien..en ja..van gebruikers zelf! en zelfs ook van vriendinnen die meerdere hebben gehad en allemaal deze net wat beter vinden.

maargoed..geloof wat je wilt geloven en iedereen zijn recht om 1 fijner te vinden dan de ander. maar val mij dan ook niet meteen aan want dat doe ik ook niet. ik vertel alleen wat ik hoor,zie,en lees uit testen.

18. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wij gaan ook voor een camera.
    we krijgen er 1 voor ons huwelijk dus mochten kiezen ;)

het lijkt me een fijn idee gewoon.
    ook als je op een gegeven moment een ' onschuldig geluidje ' hoort en niet wilt gaan kijken met het risico haar wakker te maken.

gaan voor een philips trouwens.

heb ook de vraag HOE je de camera op beebje richt: wij hebben het ledikant ' midden in de kamer ' staan dus niet in de buurt van een muur/wand.
    klinkt gek misschien :D maar de beebkamer is nogal groot.

op het randje zetten (tapen) kan dus wel?

19. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Klingel, wij hebben ook de Philips, bevalt hier super!
    Wij hebben de camera op een leuke mand staan. Op ongeveer twee meter afstand. Prima beeld :)

20. mamavanDdjim

mamavanDdjim Actief lid

Nov 21, 2009
    363
    0
    0
    borne
    zijn er ook mensen die ervaring hebben met de beeld babyfoon van alecto? deze krijg je gratis bij ouders van nu.

en wat is het blad kinderen voor een blad? daar krijg je die van avent bij maar ik ken het blad helemaal niet

Share This Page