Babyfoon met camera?

Discussion in 'De babyuitzet' started by MamaNoor, Jul 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

May 13, 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    #41 inkie1980, Jul 13, 2010
    Last edited: Jul 13, 2010
    ik lees net de discussie over dat alleen de luvion zo geweldig is en de enige is die zo goed is omdat testen aangaven dat ie de beste is.
    dachten wij dus ook,want wij hadden ook eerst t plan die te kopen.maar met ff verder zoeken...

nou ik kan jullie vertellen....
    wij hebben een Desiro en in 1 woord geweldig.
    net zo duur als de luvion alleen die heeft geen terug praat functie.en die van ons wel.
    en ik kan opnemen op een sd kaartje.
    en hij is GEWELDIG!!

groot scherm!! 7 inch scherm!!
    perfect beeld!!
    opnamefunctie!!
    terugspreekfunctie!!
    en perfect nachtzicht!!
    afstandsbediening zodat je met 1 druk op de knop kunt opnemen vannaf de bank.

deze foto's zijn van snacht:

View attachment 85358

2. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

May 13, 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    View attachment 85359

zeg toch zelf....is toch mooi beeld zo??

dus als je dan zegt gebaseerd op testen......luvion is de beste.....
    zou ik wat meer lezen wat gebruikers ook zeggen.
    want dan zie je dat er toch meer is....

3. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

May 13, 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    View attachment 85362

en dan is ie binnen gemaakt de foto met mijn telefoon.in t echt is ie superscherp.

4. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

May 13, 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    View attachment 85363

en dit is m.lekker groot scherm!

nou ff wat foto's maar dan zie je zelf dat je heus niet alleen de luvion hebt die goed is.
    deze is ook gewoon super
    als je t merk intikt op google dan vindt je m meteen.

het is oorspronkelijk geloof ik een beveiligingscamera die gewoon als babyfoon gebruikt wordt,omdat ie alles doet wat een babyfoon moet doen.
    hij heeft alle functies van een babyfoon.
    en ik heb er ook een voor de kleinste straks.
    dat is een losse camera voor boven.en dan op hetzelfde scherm beneden.er kunnen er totaal 4 op 1 unit.
    afstandsbediening zodat je op de bank zit 1 druk op de knop alle grappige dingen kunt opnemen.echt super!!

5. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Ik vraag me af waarom je als ouder zijnde bij elk zuchtje moet gaan kijken (camera of in de kamer kijken).
    Volgens mij maak je jezelf helemaal onnodig ongerust op die manier.

Ik heb bij mijn zoontje ook een babyfoon gehad, maar wel 1 zonder camera.
    De ontvanger stond alleen op mijn nachtkastje en ging alleen in de nacht aan, omdat ik dan bang was zelf te diep te slapen om hem te horen voor een voeding (zijn kamer aan het eind v/d gang).

En ook nu zullen we er weer 1 gaan gebruiken, maar ook alleen voor de nacht voor als ze huilt en niet voor een kreuntje/zuchtje etc.

Maar dit is natuurlijk allemaal voor zich hoor';);) ik ga niemand bekeren of zo hahhahaha :D

6. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier ook alleen een babyfoon voor 's nachts en als we op visite gaan. Overdag hoor ik hem zo wel. Ik hoor meestal toch precies aan zijn huiltjes of er iets is of niet.

Maar die Desiro ziet er goed uit idd. Beeld is heel scherp en lekker groot. Ook leuk dat je er dus filmpjes/foto's mee kunt maken. Kun je hem ook op de televisie of computer aansluiten.

7. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

May 13, 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    Ik heb m pas sinds ze naar peuterbedje overging.
    Je hoort niet dat ze wel of niet uit dr bedje komt hier. Maar omdat we m toch aangeschaft hebben, hebben we meteen ook een voor de kleinste straks gedaan.
    Maar t is ook gewoon erg grappig om naar te kijken.en zeker nu ik zwanger ben is t fijn eerst te zien wat er is voor ik naar boven moet lopen.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,071
    3,862
    113
    Ons dochtertje had reflux, ik vond zo'n cameraatje juist ideaal om te kijken of ze niet in een ondergespuugd bedje lag.
    Mijn zoontje is een wat lichte slaper, als ik bij hem naar binnen ga om te kijken wat er is, dan wordt hij vaak wakker. Dus ook makkelijk om even een blik op dat cameraatje te werpen.
    Ik zit er niet constant op te turen, misschien werp ik er 2 x per dag een blik op. Even kijken of hij wakker is geworden door een hoestbui ofzo of weer verder is gaan slapen. Hoef ik niet steeds voor naar boven.
    's Nachts heb ik nooit de babyfoon aan. Natuurlijk kun je ook zonder, maar ik vind dit lekker makkelijk.
    Hij staat bij ons op de kast, eerst hadden we hem aan de hangwieg vastgemaakt, toen op de rand van het ledikant gezet, maar toen hij er naar ging grijpen, hebben we hem maar op de kast gezet. Het ding (die Elro van ons) is al tig keer gevallen, zowel de camera als het beeldschermpje. Elke keer denk ik 'ooh dat kan niet goed gegaan zijn', maar het werkt nog prima.
    @Inkie, zo, die is echt duidelijk! Had er nog nooit van gehoord, maar blijkbaar is het wel een aanrader.

9. Mus

Mus Bekend lid

Sep 13, 2008
    870
    11
    18
    Female
    Arnhem
    Die desiro is inderdaad ook wel mooi, maar je neemt hem denk ik niet zo makkelijk mee bijv even de straat op ofzo?

10. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

May 13, 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    nee dat niet idd.maar nu moet ik zeggen,deed ik toch met een gewone ook al niet dus ik persoonlijk mis dat niet.
    ik ben 1 keer bij de buuf 2 huizen verder n bakkie wezen doen en had de babyfoon meegenomen maar dit zijn betonnen huizen dus verlies je dat bereik.dus viel die gewone babyfoon uit.en sindsdien neem ik m niet meer mee.dus mis ik t ook niet echt.en als we in de tuin zitten zet ik m wat harder dat hoor je hier wel.
    en ik loop gerust even snel tot op de hoek van de straat om de honden te laten plassen.en neem ik m ook niet mee.

11. Mus

Mus Bekend lid

Sep 13, 2008
    870
    11
    18
    Female
    Arnhem
    Ja dat werkt ook natuurlijk wel, we zijn niet afhankelijk van een apparaatje natuurlijk :) ;)

Share This Page