Wie heeft er een tip voor een echt fijne, smalle legging maatje 56? Hema heeft ze, maar niet in wit. Wel newborn maar dat zijn meer broekjes met wijdere pijpjes. Zeeman geweest maar die heeft voetjes eraan en vrij wijd.
Heb je een Henk ten Hoor in de buurt? Die hebben hele leuke leggings en ook nog eens niet te duur, in verschillende modellen en kleuren vanaf maat 50. Ze hebben wel een eigen site , maar daar worden maar een paar artikelen op weergegeven helaas.
Mexx idd vind ik nog mooier dan noppies maar die zitten ook goed maar vallen wat klein . Liefs Edith Mama van mees* en Juultje
Z8 heeft echt heel leuk spul, en de zomercollectie is nog steeds in de aanbieding. Maar echt hele leuke leggings en zeker niet van die hele dunne (vind ik van noppies). Zijn maar 6,95 en niet alleen in het wil leuk met ook heel shattig roze/wit gestreept en de verzendkosten zijn maar 2,95. Aanbiedingen voor meisjeskleding
Noppies valt idd mooi smal. Zeeman valt ook redelijk smal maar weet niet hoe dat in kleine maatjes is. Bakkaboe valt ook smal en volgens mij paste mt 62 daarvan prima toen ze nog 56 droeg.
Bedankt allemaal!!! Ik heb ook al even op Marktplaats gekeken en daar een nieuwe Noppies legging voor 4 euro op de kop getikt. Ben benieuwd!
Ik vind de leggings van lief! Het mooist. Mooi smal, fijne stof die mooi blift na wassen. Alleen geen wit nu geloof ik. De leggins van noppies zijn ook mooi slank.