Hoi dames, Weet niet zeker of het hier goed staat, maar het een vraagje over babyfoons. Er zijn nogal wat verschillende soorten en merken in omloop. We zijn zelf aan het denken aan een beeldbabyfoon met het idee dat we deze in de toekomst ook kunnen gebruiken om toezicht op pups te houden (multifunctioneel haha). Nu zegt m'n man heel droog dat je dan ook een gewoon camera systeem kunt gebruiken Wat is jullie ervaring met babyfoons en is een beeldbabyfoon alleen maar leuk of ook echt praktisch? Groetjes Marjan
Ik gebruik vanaf het begin de alecto babyfoon storingsvrij. Ben er altijd tevreden over geweest. Mijn buren hebben een beeldbabyfoon, ideaal met oppassen dan zie ik mijn buurmeisje dus op de babyfoon. verder hebben zij zelf het beeld altijd uit te staan en gewoon het geluid aan.
Wij hadden zelf een philips babyfoon gekocht, maar deze reageert traag vind ik... Nu hebben we van mn schoonouders de Vtech sleepy bear gekregen, hier zit ook een babyfoon bij in en deze is echt super! Hij heeft veel verschillende functies o.a. slaapliedjes e.d.
Wij hebben een Alecto, maar dan zonder beeld oid. Daar zijn we goed tevreden over. AL gebruiken we deze meer als "inslaapmuziekdoosje" dan als babyfooon
Ik heb de babyfoon alecto dbx-85. Heel simpel en zonder camera. Vaak in de aanbieding (blokker) voor 35 euro. Werkt perfect!
wij hebben de babyfoon van alecto, tijdje terug in de aanbieding bij de kruidvat (30 ofzo. Doet het prima, storingsvrij en nog meer functies erop die we eigenlijk (nog) niet gebruiken
Wij hebben de alecto dbx-88 in gebruik gehad bij mijn dochter. Maar nu met de tweede wilde ik toch graag een beeld babyfoon en heb de luvion grand elite gehaald met een tweede camera. Dus ik kan dalijk beide kindjes bekijken en vind het nu al veel fijner.