Babyfoon met camera

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Porkie, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Welke babyfoon met camera raden jullie aan?

Groetjes

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  3. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Niet! Gewoon normale babyfoon...

4. MiQ

MiQ Lid

15 mei 2013
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heb al vaker gehoord/gelezen dat de Alecto DVM-70 heel goed is. Ik ben ook van plan om deze te kopen.

En Beertjenicky; een babyfoon met camera kan erg handig zijn als je een trap af moet en 2 deuren door voordat je bij de babykamer bent. Als je voor elk geluidje naar beneden moet, ben je niet blij na zo'n nacht ;)

5. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Ik ben ook nog niet zeker of ik het wil maar ben is benieuwd wat andere er van zeggen.

Groetjes

6. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Kennis van ons heeft een Luvion en vindt deze helemaal geweldig. Op internet lees ik wel verschillende verhalen over dit merk...
    Wij hebben de luvion platinum 2 besteld.

7. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Wij hebben er ook een van alecto en die is prima.

8. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Omdat onze dochter op de 2e verdieping slaapt, hebben wij een babyfoon met camera. Heel handig, zo moeten we niet bij elk piepje twee trappen op stormen. En het is ook heel schattig om haar te zien slapen zo :)

We waren heel tevreden van onze Luvion Grand Elite. Helaas is die kapotgegaan en toen mochten we van Coolblue een andere kiezen in de plaats. Het is de Motorola MBP-36 geworden. Echt een topding! Duidelijk beeld en klank, lange batterijduur, goed bereik... Heel tevreden!

9. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Wij hebben de luvion grand elite...
    Erg blij mee...
    Straks wordt hij uitgebreid met een tweede camera zodat we met 1 ouderunit beide kindjes in de gaten kunnen houden...

10. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Hier de luvion grand elite gehad, maar tot 3x toe teruggestuurd. Elke keer was er wel wat mee. Verder was hij erg fijn in gebruik.

Nu hebben we de Alecto DVM-70 welke erg fijn is!

11. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Wij hebben de luvion grand elite ook. En ik moet zeggen dat het erg goed bevalt om een beeldbabyfoon te hebben.

Zoals waarschijnlijk elke babyfoon zit hier ook een 'maar' aan. Ik vind de liedjes die je kunt afspelen echt verschrikkelijk. Ze klinken heel blikkerig en mijn zoontje werd er niet rustig van maar lag dan juist met grote verschrikte ogen te kijken wat er gebeurde.
    Ook het de terug spreek functie vind ik waardeloos. Je hoort meer ruis dan mijn stem, wat overigens zo hard is dat mijn zoontje zich het lep lazurus schrikt:D Bij iets stouts overigens wel handig!!:p

Ik vind het infrarood beeld wel erg goed. Je bent zwart wit beeld, maar ook al is het pikke donker, je ziet het nog steeds goed! Daarnaast is de camera makkelijk op te hangen of iets dergelijks zodat je goed het bedje in kunt kijken.

Ik zou niets anders meer willen (Ondanks het geluid wat er uit de camera bij mijn zoontje komt). Geluid wat uit de babyfoon zelf komt is overigens wel goed en niet blikkerig. Wel hoor je hierbij ook ruis.. Ach het went:D

12. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Geen camera, ik ken meiden die de hele tijd spastisch iedere beweging volgen.... Maar ieder z'n ding natuurlijk :)
    Hier hebben we de babyfoon sowieso weinig aangehad.

13. youdidit

youdidit Actief lid

30 apr 2012
    150
    7
    18
    Wij hebben zo'n vrij simpele beveiligingscamera en een app voor op je mobiel, Ipad en pc. Weet nog niet hoe het werkt met baby maar de testjes die we dien werken goed.

14. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Van Philips. Ben er erg tevreden over

15. Minerva

Minerva Niet meer actief

Wij krijgen de Luvion Grand Elite :) Lijkt me een topding! Hoor inderdaad ook goede geluiden over de beeldbabyfoon van Alecto.

16. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Philips Avent Scd600/00 bevalt vrienden erg goed, hebben hem voor ons toekomstige spruit ook opgehaald :)

17. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Ik heb de Alecto dvm 70. Super tevreden! Beeld is heel goed, goed geluid ook de terug spreek functie en de liedjes klinken ook goed. Hij stoort helemaal niet. Ik vind de prijs ook meevallen.

18. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben de luvion grand elite en zijn er erg blij mee!

19. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat zegt dan mee over die meiden dan over de babyfoon. Ik ken ook meiden die bij elk geluidje naar boven rennen. Als je daar gevoelig voor bent doe je dat toch. Ik vind een beeldbabyfoon juist ideaal omdat je snel kunt zien dat alles goed is. Geeft juist meer rust :) maar idd ieder zijn ding :)

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier philips/avent, zeer tevreden over.
    Je kan het beeld uitzetten en als je baby wakker word en geluid maakt dan springt het beeld aan, heel goed beeld,vooral in het donker zie je alles duidelijk. Je moet natuurlijk geen 1080p verwachten maar je ziet wat je moet zien en je ziet alles duidelijk:p

Deel Deze Pagina