Ik moet morgen naar de Arbo arts en om 1 of andere reden heb ik er de zenuwen voor.. Raar toch? Ik heb een knie luxatie opgelopen 2 weken geleden en heb inmiddels nog steeds niet de juiste brace (degene die ik heb bied niet de juiste steun en kan/mag ik dus alleen kort aan) de juiste komt volgende week pas. Daarnaast loop ik nog met 2 krukken , zit mijn knie nog vol vocht en kan ik nog geen auto rijden. Duidelijk dat ik niet aan het bed kan staan (zorg) maar hoop wel dat ze me de rust geven te herstellen.. Leidinggevende begon al meteen over papier werk komen doen. Wil ik ook best als mijn knie niet meer dik is en mijn juiste brace er is. (Mijn werkgever laat je nog komen als je half dood bent) Wat ik wil met dit topic weet ik eigenlijk niet echt maar ik ben t ff kwijt.. (Mijn man snapt niet dat ik er zo de zenuwen over hebt)
ik snap het wel hoor, ik moest vanwege mn zwangerschap naar de arbo arts en ik was ook super zenuwachtig! mn toenmalige werkgever vond ook dat k maar door moest werken "want andere zwangere vrouwen kunnen dat ook gewoon" en "als je nog een kind had kon je ook niet op bed blijven liggen" bleek later hellp te hebben..
Sterkte morgen, logisch dat je nerveus bent omdat die arts eigenlijk in opdracht van de werkgever werkt en dus overtuigd moet worden dat het op de langere termijn onvoordelig is voor je werkgever als hij je niet laat herstellen. Gelukkig heb je een zichtbare aandoening en voldoende motivatie (bij goede ondersteuning). Dat zal hij/zij dus ook zien: rustig blijven.