Ik ben op zoek naar een babyfoon met camera voor een niet al te hoge prijs. Maar ik lees steeds bij de productbeschrijving van de babyfoons dat het beeld pas aanspringt als de baby geluid maakt. Ik wil echter ook de baby kunnen zien wanneer hij geen geluid maakt (zodat ik gewoon even kan checken of hij nog op zijn rug ligt bijvoorbeeld). Hebben jullie tips voor een betaalbare babyfoon waarbij het beeld aan blijft? welke hebben jullie bijvoorbeeld? en hoe bevalt die?
Hier een alecto dvm 80 bevalt uitstekend camera staat de hele tijd aan tenzij je dit insteld dat hij bij geluid ook aanspringt. Maar volgens mij is dit bij veel camera's het geval en nooit alleen bij geluid tenzij je dit zelf insteld. Ik weet niet in welke prijsklasse je zoekt maar volgens mij heeft alecto ook nog een instap model met camera. Mijn vorige was ook alecto en ook altijd tevreden over geweest.
ik heb even gekeken naar de alecto DVM-80 op coolblue. (https://www.babyfoonstore.nl/product/703420/alecto-dvm-80.html?ref=170700&label=22708-AGI-38289877880-ASI-97133713464-703420&gclid=CPCXk5eNnNICFbgK0wod0icDgg) Ook daar staat bij de beschrijving dit: "Dankzij de beeldactivering springt het beeld alleen aan wanneer er geluid gedetecteerd wordt" Maar je kunt er dus wel voor kiezen om constant beeld te hebben. top! Hebben nog meer mensen tips? anders ga ik voor deze
Ik zou die doen! Heb deze al 4 jaar in gebruik bij zoonlief en fantastisch!!! Voor dochtertje heeft mijn man toen een ander gekocht van phillips... wat een *piep* ding.
Ik heb een luvion. Eerst hadden we een alecto maar die begon constant midden in de nacht te piepen omdat ie het bereik kwijt was. Als ik de luvion aanzet blijft het beeld gewoon aanstaan ook al maakt C geen geluid. Zodra ik op een knopje drukt gaat het beeldscherm pas aan als ze geluid maakt. Wat ik ook handig vind is dat ik em kan uitbreiden met extra camera's. Zeker nu de 2e over een paar weken geboren word dan kn ik ze allebei in de gaten houden
Oke super, bedankt voor jullie reacties! Ik ga ook even googlen naar de luvion en dan kom ik er wel uit