Hallo wij zijn opzoek naar een babyfoon met camera. Vorige week een alecto 180 c gezien, maar gehoord en gelezen dat dit geen goede is. Wie heeft er goede ervaringen met een ander merk?
Wij hebben een Elro CS87S http://www.elro-nl.com/elro-nl-05/home-new.htm Het was wel even puzzelen om een goede plek te vinden waarop het schermpje geen strepen gaf (je kunt hem het beste wat hoog zetten), maar ik vind hem verder ideaal. Geen ruis, helder beeld, kleuren overdag en je kunt hem ook op nightview zetten en DECT. Hij is regelmatig in de aanbieding bij bijv. de Praxis voor 99 Euro. Ik vind het wel echt een aanrader. Gewoon even kijken op het schermpje hoe de kleine erbij ligt en of ze al wakker is. Hoef ik niet steeds voor elke klipklap naar boven. We hebben hem nu nog op het randje van het ledikant aan het voeteneind staan. Binnenkort verhuist hij naar een plankje op de muur ofzo, voor ze eraan gaat zitten.
Wij hadden ook de alecto gekocht, maar later terug gebracht. Alleen maar storing en ruis en bijna geen gewoon beeld!
wij hebben ook de alecto en zijn er zeer tevreden over, hij stoort wel iets maar als we hem laag of heel hoog zetten (dat ding voor beneden) dan doet ie het prima hoor
Hi, Een nu veel gevraagd merk is de Luvion Babyfoon. Compact model en een mooie uitstralling (lijkt een beetje op een Iphone) Edit mod: Teken eens met je naam ipv met je bedrijfsnaam!
ik ben ook nog op zoek, heb er 2 gehad en alle 2 terug gestuurd, waaronder dus ook de hierboven genoemde luvion. was 180 euro en heel slecht beeld, overdag ook niet echt kleurenscherm, onze blauwe muur in de huiskamer bleef zwart en enorm storend beeld met strepen, en slecht geluid. en ja ik koop hem toch om mijn meisje te kunnen zien en horen, maar hier schoot je niets mee op. en dat terwijl hij helder beeld zou hebben volgens de advertentie. dacht toch dat je voor dat geld wel wat kwaliteit had...nu had ik het bijna opgegeven maar heb ook die elro gezien bij de karwei en gamma, en dat leek ons ook wel wat. misschien die ook maar eens proberen haha zal hier eerst meelezen of er nog meer goede ervaringen voorbij komen van de elro.
ja ik wil graag ook weten welke goed is en niet eerst 2x moeten kopen om hem vervolgens terug te moeten brengen gewoon helder beeld en geluid dat is alles wat ik vraag
waarom een babyfoon met camera? volgens mij ga je daar juist veel te vaak op kijken...lijkt me dan weer niet goed voor je gemoedsrust. ik zou gewoon een normale babyfoon kopen.
Ik vond de camera juist heel erg fijn. Je hoeft dan niet bij elk kuchje of zuchtje of huiltje de kamer op. En je ziet ook hoe je kindje slaapt waardoor je dus niet 's avonds nog even hoeft te kijken of je kindje nog wel "leeft". En zoveel gebeurt er normaal gesproken niet op de kamer dat je de hele tijd aan het kijken blijft. Ik denk dat trouwens het probleem met de strepen en ruis te maken heeft met stroomdraden/staal etc in je plafond muren, daar heeft de zender last van. Dus dan is het vooral een kwestie van de juiste plek zoeken waar de camera/zender kan staan.