Ik wilde even informeren of er dames zijn die een schoomelstoeltje (bijvoorbeeld de fisjer price rainforest cradle) of een trillend wipstoeltje hebben (bijvoorbeeld de fisher price rainforest bouncer). Ik wil voor onze kleine spuit een bouncer of cradle aanschaffen, maar ben er nog niet uit welke van de twee het beste zal bevallen. Ik snap natuurlijk dat het voor elk kind verschillend is, maar ik wilde toch even weten wat jullie ervaringen zijn. Noa is vrij onrustig en van rondlopen en wiegen wordt ze altijd rustig en slaperig. Wie van jullie heeft een van de twee stoeltjes en wat zijn jullie ervaringen? Welke raden jullie aan?
wij hebben de take along swing van fisherprice,die schommelt uit zichzelf,en maakt verschillende soorten muziek,en heeft verschillende kleuren lichtjes die meegaan op de melodie. mijn zoontje vindt hem super,valt vaak in slaap als hij er in zit
Wij zitten met hetzelfde 'probleem' (luxe probleem). Aan de ene kant lijkt me het wipstoeltje weer heerlijk, ook omdat daar een trilfunctie in zit maar ja, die schommel is ook wel fantastisch! Volgens mij mag een baby wat langer in de schommel zitten (ivm maximaal aantal kilo's) maar dat weet ik niet zeker. Ben ook erg benieuwd naar de reacties!
Wij hebben ook een schommelstoel van fisher price. eentje die je ook als wipstoeltje en als los schommelstoeltje kan gebruiken. Zodoende kun je hem vanaf de geboorte tot een jaar of 3 gebruiken Op die manier vind ik het te doen. Die dingen zijn zo duur. Ik heb hem in mijn album gezet
Wij hebben een cradle swing gekozen, en dat was dus vooral in het begin een gigantisch succes, alleen passen ze er op een gegeven moment net in of zijn ze te actief.
Even een reactie van deze zijde. De meeste schommelstoeltjes en wipstoeltjes gaan tot circa 9 kg. Enkele gaan tot een zwaarder gewicht. Fisher-Price heeft de 3-in-1 Baby Gear Smart Stage 3 - 1 Schommel (schommel en stoel) stoel deze kan inderdaad tot circa 3 jaar (15 kg). Je hebt van deze uitvoering dus langer plezier. Deze kan dus vanaf de geboorte gebruikt worden. Qua prijs (140 euro) valt dit artikel wel mee, gezien de andere artikelen van Fisher-Pirce (80 - 185 euro) of andere merken. Ook kijkende naar de tijd dat je het gebruiken kunt. Doe je voordeel met deze opmerkingen. Edit mod: Teken eens met je naam ipv met je bedrijfs naam!