Wie heeft er ervaring met een elektrische wipstoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Yolien, 4 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolien

Yolien Actief lid

8 mrt 2011
    113
    2
    18
    Werkzaam bij parfumerie Douglas
    Groningen
    Hoi allemaal,

mijn zoontje is nu 2,5 maand oud en hij vind het heerlijk om gewiegd te worden. Hij vind het ook wel leuk in de wipstoel maar zodra de wipstoel stilstaat is het niet meer leuk.
    Nu zit ik dus te denken om zo'n elektrische wipstoel aan te schaffen.. heeft iemand hier ervaring mee? En vanaf welke leeftijd mag je kindje daar in?

Groetjes

2. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier hebben we er 1 van Bright Starts.. Eerst getest bij vrienden en onze dochter vond het wel wat. Ze heeft er erg veel in gelegen. Weet niet meer precies vanaf welke leeftijd, maar zeker wel paar maanden oud..

Eerst op lage stand en later toen ze wat groter was wat hoger. Zij vond het altijd geweldig :)

3. Olicha

Olicha Niet meer actief

Wij hebben er 1 dat vanaf geboorte gebruikt kan worden tot 11kg of 9 maanden dacht ik.

Van bright stars. Is wel eeen groot ding, beetje de lucht in. Maar ze vond het geweldig!

4. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Wij hebben de bright stars comfort harmony
    Wiegt in verschillende snelheden en speelt een liedje
    Je hebt er ook die trillen maar dat vind ik persoonlijk maar niks, teveel prikkels

Als wij aan 't eten zijn, zetten we T. erin naast ons en zo kan ze zich wat bezighouden.. Ze vind het wel leuk, soms valt ze in slaap erin

5. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Wij hebben er zelf geen, maar op de opvang wel. Mijn zoontje vond het geweldig en bij een tweede kindje zou ik er zeker eentje aanschaffen. Volgens mij heb je electrische wipstoelen die vanaf de geboorte gebruikt mogen worden :)

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik heb de Sweetpeace van Graco. Hij staat u al precies een jaar te verstoffen in de kelder.
    M'n dochtertje vond hem doodeng. Het is een heel handig ding!
    Je kan bijvorbeeld je iPhone er op aansluiten en muziek afspelen.

Ik moet zeggen, hij neemt wel erg veel plek in beslag

Dit is hem

7. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Wij hebben er één gehad. De oudste vond het de hemel, dus ik een jaar later met de camera in de aanslag de middelste erin gelegd: kríjsen! Veel te veel prikkels vond ze dat. Dus toen verkocht. Tot groot genoegen van de fysiotherapeut want die zou het liefst de oorlog verklaren aan dat soort stoelen. Het stimuleert namelijk helemaal niets. Omdat onze kinderen nogal traag zijn (understatement) hebben we er bij de derde dus maar voor gekozen om geen nieuwe aan te schaffen...

8. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Wij hebben ook een elektrische staan maar ook hier heeft hij de hele tijd op zolder gestaan, mijn zoontje vond de normale wipstoel veel lekkerder zitten, die elektrische was echt weggegooid geld.

9. Carro

Carro Lid

5 jan 2015
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoelang mogen ze hier in liggen? Is dit wel goed voor de rug?

10. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    T. is het meestal na een halfuurtje al beu
    Denk niet dat het super is voor de rug, onze heeft dezelfde vorm als de maxicosi ongeveer

Deel Deze Pagina