Ik vroeg me af welke beeldbabyfoon jullie hebben en of hij bevalt. Ik zie door de bomen het bos niet meer.Op veel review sites komen veel beeld babyfoons niet echt positief naar voren namelijk...
Wij gaan voor die van Luvion die heeft als enige een echt groot beeld En waarom komen ze niet goed uit de test? Mocht er iets mee zijn heb je gewoon garantie,,
Wij hebben die van avent/philips en zijn er zeer tevreden over. Vooral het beeld in het donker is heel goed! Natuurlijk geen HD maar je ziet alles wat je moet zien gemakkelijk te richten, staan ook 3 muziekjes op en simpel in gebruik. In het begin stoorde hij met het internet. Te dicht bij de ipad en ik had geen wifi meer maar raar genoeg is dat probleem er niet meer, of minimaal. Geen reden om hem niet te kopen.
wij hebben de Motorola MBP-36 en zijn hier zeer tevreden over goed beeld ook s'nachts en goed geluid de liedjes die de camera speelt zijn wel ronduit verschrikkelijk. je kunt de camera op de baby kamer bedienen vanaf het beeldscherm (is ook als beste getest bij de consumenten bond) mijn ouders hebben de philips avant camera en hebben deze al 3 keer terug gestuurd (en iedere keer een nieuwe gekregen) beeld valt weg, een veel kleiner beeldscherm en een zoemend geluid nee deze zou ik persoonlijk niet aanraden. Als onze zoon een nachtje blijft slapen bij mijn ouders geven wij onze motorola mee