Ik ben op zoek naar turquoise mandjes om de badspulletjes, luiers, etc in te doen. Wie weet waar ze nog turquoise hebben? Een paar jaar geleden zag je het nog heel veel maar ik kom nu allerlei kleuren tegen maar geen turquoise. Wie helpt? Heb nog maar een paar weekjes te gaan
Xenos is ook het eerste waar ik aan denk, of Blokker of Marskramer. 't is inderdaad een kleur die een beetje 'uit' is
Hihi loop lekker achter de feiten aan dus Hema heeft wit-zwart en paars Xenos had ook niets de laatste keer dat ik keek.
Kwantum ben ik nog niet geweest, daar kan ik weleens kijken nog. Babydump heeft ze ook niet volgens de website. Is ook een eindje rijden vanaf hier.
Hebben ze geen turquoise mandjes van het merk Handed By? Die hebben wel veel kleuren. Ik vond deze voor je, maar ik had zelf een andere voorstelling van de kleur turqoise, vond deze erg blauwig: Baby- & kinderwinkel S-factory verkoopt exclusieve, hippe kinderdecoratie, waaronder turquoise, gevlochten opbergmanden met deksel van Handed by.
@Babypark: de site is nu geloten, maar ik kan van de week wel online kijken. Nadeel is dat ze zo ver uit de buurt zitten, want ik wil het liefst ze eerst zien. @Miffy: zal eens kijken of ze dat merk hier in de buurt verkopen, want ik vind het ook meer blauw dan turquoise, maar dat kan misschien mee vallen. Durf het zo niet te bestellen in elk geval.
Dan hoop ik dat ze de goede kleur hebben, dan ga ik daar nog een dagje heen van de week (zal man ook leuk vinden ) Babydump heeft het merk ook, maar niet de goede kleur volgens de site. Verder nog niet kunnen ontdekken in welke echte winkel ze het verkopen.
Heb ze zelf wel gehaald bij de baby-dump, merkte dat niet alles wat ze in de winkel hebben ook online staat
Prenatal had ze 2 weken geleden nog wel, in de aanbieding (4,99). Was namelijk zelf ook op zoek. Ik heb ze eerlijk gezegd nergens anders kunnen vinden. Ben bij Hema, xenos, babyzaken enz. geweest. Bij babypark in gouda hebben ze GEEN turqoise, ben er afgelopen weekend nog geweest. heel veel kleuren wel, maar turqoise niet! en de babydump hier in de buurt heeft ze ook niet in turqoise.
Prenatal! Heb me ook rot gezocht.. We hadden toen wel de laatste, weet niet of ze uit de collectie gaan. Hoop het niet.
En??? ik ben ook naar deze op zoek of naar leuke witte met lime/turqouise er tussen gevlochten... ook niet via Marktplaats dat iemand zelf mandjes maakt ofzo? ga vandaag ook als een dolle naar de prenatal in de hoop de mandjes aan te treffen...
Het is een aanbieding, dus het kan kloppen dat ze nu inmiddels op zijn. Was laatst in leiderdorp en daar hadden ze ze niet meer.
Anders misschien van die houten bakjes kopen en ze turquoise schilderen? Ik zag ook eens iemand die met plakplastic wat dingen had beplakt, zag er erg leuk uit!