Babyfoon met of zonder camera

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Brix, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Babyfoon met camera aanrader?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij kopen er één zonder camera. Als er nu geen prijsverschil was, zou ik er waarschijnlijk wel één met camera kopen hoor. Maar ik vind ze gewoon erg duur. Ik geloof niet dat het in een normale situatie veel extra's oplevert.

Ik weet dat mijn oom en tante er wel één hebben, omdat hun zoontje koortstuipen had. Zeker de eerste keer (hoop paniek, ambulance erbij, intuberen luktje niet, tijd in het ziekenhuis gelegen) zijn ze zich rotgeschrokken omdat het bijna verkeerd afliep. In zo'n stuatie kan ik me goed voorstellen dat je er wel voor kiest hoor! Zonder camera zou ik dan amper meer het kamertje uitdurven, geloof ik.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mamamarije en mermaid, de meeste huizen zijn niet zo gehorig dat je je baby goed hoort. En de deuren open laten is hier geen optie (luidruchtige peuter, toch). Hier horen we ze dus echt niet als we geen babyfoon hebben, hoe hard ze ook huilen ;). Dus voor allebei een babyfoon hier. En het is ook wel fijn om te weten als ze spugen en in het geval van Lisa met de sonde is het nu echt noodzakelijk.

Wij hebben overigens geen babyfoon met camera, vind ik niet nodig. Ik hoor alles heel duidelijk via de babyfoon en kan dan gaan kijken. Ze zijn hier gewend dat we bij ze komen kijken als er wat is en gaan, als ze er wakker van worden, gewoon weer slapen. Ik was ook altijd bang dat als je telkens gaat kijken, ze wakker worden en niet meer gaan slapen, maar vanwege de sonde en voedingen van Lisa moeten we regelmatig in haar kamer zijn (terwijl de voedingspomp piept enzo) en het is helemaal geen probleem, of ze wordt niet wakker, of ze gaan gewoon weer slapen. En als ze wel wakker wordt en niet meer gaat slapen, halen we haar gewoon eruit en gaat ze later weer naar bed.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, dat is misschien ook wel zo. Wij hebben de deur van Ayla's slaapkamer ook altijd dicht, maar wij hebben een wat ouder huis (jaren '50) met houten tussenvloeren en dus hoogste waarschijnlijk idd ook wel wat gehoriger dan nieuwbouwhuizen.

4. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi dames,

ik ben nog op zoek naar een babyfoon, ik wil niet al te veel geld aan uit geven, welk merk adviseren jullie?

hoor het graag

5. misa

misa Niet meer actief

Ik vind een camera persoonlijk niet nodig..! Je hoort het zo ook wel of gaat een keertje extra kijken bij twijfel!

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Wij hebben een babyfoon zonder en dat bevalt uitstekend. Ik ga/ging vaak genoeg kijken.

Tegenwoordig wordt ze wakker 's nachts als we gaan kijken, dus nu zou ik er wel een willen, gewoon om van een afstandje te genieten.

7. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ons huis is niet zo oud (+- 15 jaar) en gehorigheid valt ook wel mee. Kwestie van persoonlijke voorkeur, lijkt me!

Maar deze discussie is off-topic, de vraag is met of zonder camera! :D

8. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Dames, bedankt voor alle reacties, maar ik hoef er niet meer over na te denken. Mijn man kwam eergister onverwachts thuis met een babyfoon. Zonder camera. Dus ik heb helemaal geen dilemma meer :D.

9. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Whaha, heerlijk die mannen, daar heb je wat aan in die hormonale tijden :D

veel succes met je laatste paar weekjes!

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dat heeft helemaal niets met persoonlijke voorkeur te maken. Hier hoor je het echt niet als zoonlief huilt zonder babyfoon. Althans, niet als wij in de woonkamer zitten en hij in de slaapkamer. Wel als we allebei in de slaapkamer zijn (dan staat de babyfoon hier ook uit). Bij mijn moeder idem dito: daar hoor je het ook echt niet. Allebei woningen van nog geen 2 jaar oud overigens.

11. Pris

Pris Fanatiek lid

Wij hebben het niet en mis het ook niet (gebruiken dat ding bijna nooit).

Toch kan ik me in sommige gevallen voorstellen dat t handig kan zijn.

Deel Deze Pagina