Ik wil voor mijn vriendin, die in verwachting is van een jongen, graag een wipstoel kopen. Zie alleen door de bomen het bos niet meer. Welke is aan te raden? Budget is max 70 euro.
Ik vind die van Kees (de chillen babysitter) een leuke, nette en ook handige. er zit een verkleiner in en als de kleine dan spuugt of, op ten duur, hapjes knoeit kan je de verkleiner eruit halen en apart wassen. Hij is ook helemaal inklapbaar en niet zo zwaar dus je kunt hem naar mijn idee ook nog eens makkelijk meenemen. er zit niet teveel poespas aan met kleurtjes enzo en dat vind ik er persoonlijk ook mooi aan. Goedkoopste waarvoor ik hem zo kan vinden op internet is 59 euro
Ik zal wel eerst vragen of ze zoiets wil gebruiken Het is toch best een uitgave.. Verder geen idee want ik neem geen wipstoel
Dit dus! Ik heb uiteindelijk wel eentje gekocht, maar maar heel kort gebruikt. Die van mij heb ik trouwens zgan tweedehands gekocht, voor vijf euro. Meer zou ik voor zo'n ding echt niet over hebben haha
Ik zweer bij de Babybjorn Balance. Bij mijn tweede kindje geleend en nu op marktplaats gekocht. Erg handig om mee te nemen en ook met recht een wipper waar in ze mooi op en neer wiegen. Wel boven je budget...
Chicco. Lekker veel vulling. Had zelf een koelstra. Opzich goed maar wat hard. Schoonzuzs gaf haar chicco aan ons. Die vond ik fijner voor hem en zat een verkleiner bij.
Ze wil wel een wipper. Heb ik idd al gevraagd. Babybjorn is idd ver boven budget. Zal kijken naar Kees. Bedankt!
Ik heb de wipstoel van x adventure. Deze is echt ideaal omdat je hem alle kanten op kan draaien, in wiegstand of schommelstand kan zetten. Je kan de pootjes ook zo zetten dat hij echt helemaal stil staat. Er kan een speelboog op én een zonnekap. Je kan hem bovendien makkelijk in drie standen zetten, liggend, halfzittend en rechtop zittend. Ideaal dus