Hallo, ik wil heel graag de Doomoo zitzak met dat wipding eronder voor de kleine aanschaffen... Nu heb ik t internet ff zitten doorzoeken maar bij de ene lees ik; absoluut niet doen, onding, onveilig, dit dat.. En bij de ander lees ik; ik zweer dr bij absoluut een aanrader.. Wat denken jullie?? Misschien ervaring??
ik heb de doomoo zak gewoon ik heb wel gekeken voor een beugeld maar de reviews zijn niet denderend. zelf ben ik helemaal weg van de zak echt een ideaal ding
Ik heb ook de zitzak alleen nog niet in gebruik (ik hoop heel snel) Vind het ding er ook erg leuk uitzien.
Onze oudste heeft veel op de zitzak gelegen/gezeten (vier jaar terug was dat wipding er nog niet bij), hij gaat er nu nog wel eens met een boekje op hangen. Omdat hij veel spuugde was de zak ideaal om hem schuin te laten liggen, zonder dat zijn rug werd belast. Jongste heeft er nog niet veel op gelegen. Na vier jaar is de zak nu wel wat 'slapper' geworden maar ik vind het nog steeds een van onze beste aankopen.
ik zou de zak ook graag willen alleen ik vind het prijzig en om cadeau te krijgen denk ik ook al niet dat ik die ga krijgen
Ik hem em voor volgensmij 25 gekocht van Marktplaats, maar heb em nog niet kunnen gebruiken, ik ben benieuwd! Ze zijn wel superleuk.
M'n nicht heeft er een voor haar zoontje van 2 en dat ding is helemaal slap geworden. Vind het dus veel te duur voor hetgeen het is. Niettegenstaande dat ik ze ook wel leuk vind uitzien.
Het schijnt voor de houding van je baby niet goed te zijn; je baby wordt zo niet geprikkeld om zelf te bewegen, hoofdje optillen enzo. Beter zou zijn gewoon in de box of op zacht kleed op de grond. Dat geldt net zo voor langdurig in wipstoeltje of maxi cosi zitten.. Ze zien er inderdaad wel erg leuk uit....
Over de zitzak weet ik niets (behalve dat die van sit&joy de helft kost) maar het wiebel ding dat wiebelt echt voor geen meter. Bij de babydump geprobeerd maar ik heb em laten liggen en ben voor een Titanium Swing gegaan! (beetje Bloom idee in het laag)
Hmm lastig.. ook verschillende reacties haha.. misschien toch maar verder zoeken en niet gelijk op t leukste afgaan
voor de dames met een slappe doomoo (ik had er slappe zak neer kunnen zetten ) je kun navulling kpen om hem weer wat volle te maken.
Hier de Doomoo seat zonder wipper eronder. De seat is echt super. Onze beide kindjes zitten/liggen er graag op. Onze oudste vindt het heerlijk om er op te hangen voor de tv of met een boekje. De jongste ligt er ook lekker op. Vooral de eerste 3 maanden heeft hij er veel tijd op doorgebracht. Oogde meer comfortabel dan de wipstoel die we hebben.
hoi, ik heb hem ook maar wel de wipper eronder ! Het is gewoon een heerlijke zak om in te schommelen voor als je kindje net niet in slaap kan komen of toch juist wil slapen en dat je net visite krijgt en het dan niet in zijn of haar bedje wil liggen. in de box laten liggen is dan juist niet goed! de zak gaat naar de vorm van je kindje staan, als hij of zei erin ligt! Kortom gewoon kopen je hebt er lang plezier van!
Kan het kindje zelf ook schommelen als hij/zij erin ligt? Of gaat dat niet zo makkelijk en moet je t zelf doen?
Even een een tip als je iets zoekt waar ze zichzelf in kunnen wiegen wij hebben tijdens mn vorige zwangerschap een fisherprice wippertje gekregen van mn ouders (met die grote giraf erop) hij heeft een lekker "diep" zitje dus mn zoontje lag er altijd super in, al heel snel na zn geboorte.. doordat de metalen pootjes heel dun zijn kon ie zichzelf er zo geweldig in wiegen/schommelen door alleen met zn voetjes te trappelen.. hij viel er vaak door in slaap! Dat heeft ie echt maanden volgehouden en ik ben echt dol op dat ding, bij de tweede gaat ie weer meteen de kast uit! ff fotootje ervan.. Bekijk bijlage 169679
wij hebben gekozen voor een nuna leaf ipv een doomoo zitzak. ik denk wel dat je van zo'n zitzak langer plezier hebt omdat ze er ook nog op kunnen als ze ouder zijn. de nuna leaf is ook niet echt een wipper waar ze zelf in kunnen wippen, het is meer een wieger. we hebben hem nog niet in gebruik, dus kan nog niet zeggen hoe het bevalt. maar zoals ik hem nu zie staan ziet het er wel erg comfortabel uit.