Wij hebben voor de aankleding van ons kamertje gekozen voor grijs/zilver met rood en wit. Alles in ruitjes met sterren. Eén muur wil ik een kleurtje geven (grijs of rood dus) en daar een muursticker met tekst op plakken. Ik vond eerst slaap kindje slaap met schaapjes erg leuk, maar nu ik toch zo'n beetje een sterren-thema heb, is het misschien ook wel leuk dat de tekst daarbij matcht. Ik vind alleen 'twinkel twinkel little star' en 'dag sterren dag maan' op internet... Heeft er iemand een andere leukere tekst of gedichtje? Liefst nederlands. Er hoeft niet persé het woord ster in te zitten, maar misschien gewoon een tekst die er wel bij past en waar ik ook sterrenstickers omheen kan plakken. Of zouden jullie gewoon een ander gedicht doen? Bijv toch slaap kindje slaap of 'kusje hier, kusje daar...'?
wij hebben een rolgordijn met een sterrenhemel erop. Daarbij hebben we op de muur ernaast de tekst: dag sterren dag maan ik moet nu slapen gaan Er zaten bij het sjabloon ook sterren en een maantje en in combi met het rolgordijn is het erg leuk geworden.
Ik heb een spiegel opgehangen bij mijn dochtertje met daarop de tekst, maar ik wist dan ook dat het een meisje werd: Ik ken een aardig meisje, wil je haar een zien? Kijk dan eens in deze spiegel, dan zie je haar misschien!
Mijn babykamer is donker grijs, wit & rood gestipt/geblokt. Ik heb 1 muur donkergrijs op die muur heb ik een muursticker in het wit: When i see your face there's not a thing the i would change cause your amazing just the way you are. (Bruno mars)
Ik heb het versje wat in het geboortekaartje komt te staan gebruikt om daar een muursticker van te laten maken, heel leuk!! Maar ik heb niet echt een bepaald thema, wist alleenn dat de letters roze moeten zijn!
lijkt me idd ook heel leuk om de muursticker tekst terug te laten komen ophet kaartje, maar dan moet t wel echt een leuke en voor beide dingen toepasselijke tekst zijn. Wat heb jij dan precies chantalleke?
Wij hebben ook de tekst terug laten komen. Onze tekst: Korte beentjes, wiebelteentjes Lachend mondje, pamperkontje Welkom lieve ukkepuk, jij bent ons eerste meesterstuk!