Hallo meiden, Iemand enig idee of baby's van 4 maanden ook nog spruw kunnen krijgen? Ze heeft alleen de fles. Gisteren ontdenkte ik opeens witte stipjes op het puntje van haar tong, verder geen last met drinken, alleen gooit ze steeds haar speen eruit. Zou het spruw kunnen zijn? Bedankt!
Ja dit kan volgens mij met 4 maanden ook nog ja.. Ik denk dan niet dat t spruw is.. dan gaan ze eigenlijk altijd wel huilen omdat t zo'n pijn doet. Anders moet je s proberen om t er 'af te vegen'. Lukt dit niet en huilt de kleine dan heb je grote kans dat t wel spruw is. Bij Justin is t zo als ie de speen er uit duwt met zn tong dat er n boer dwars zit.
Spruw kan idd bij 4 maanden nog steeds voorkomen. Meestal doet het pijn bij de kleinjes, maar dit hoeft niet. Mijn dochter had ook spruw, maar kon niet aan haar merken dat ze pijn had. Dronk toen ook gewoon goed aan de borst. Zoals hierboven ook staat...kijk of je de vlekjes weg kunt vegen. Kan dit niet zou ik morgen even langs de huisarts gaan. Kwebbel
Dankjewel! Maar spruw kan dus ook door de fles alleen komen? Ik dacht dat het alleen bij borstvoeding was.
ook wesley had spruw en krijgt ook fles voeding. en ook hij had nergens last van. dronk goed, huilde niet meer dan normaal. maar even tussen twee haakjes wat een rot spul is die daktarin (medicijn dat je er voor krijgt) gaf het wesley maar 1 keer daags. succes meid! groetjes susanne
milan had ook last van spruw kreeg ook de medicijnen ervoor maar vond het maar vies spul toen zei mijn oma dat ik hem gewoon in een katoenen luier moest laten plassen en dan met de luier door het mondje gaan klinkt een beetje vies maar het helpt echt de dag erna had hij nergens meer last van groetjes grummelke
Getverdemme, klinkt idd erg smerig jah. Ik heb voor Jørre maar gewoon brentan gehaald bij de huisarts. Al vind hij het smerig .. een plasluier door zn mondje vind ik erg smerig. En met die Brentan is het ook zo weg trouwens.
Bah, smerig idee dat met die luier, volgens mij heeft dat alleen te maken met de zuurtegraad, je kan het ook doen met azijn, ook niet lekker natuurlijk. Wij hadden voor de spruw nyastatine (of zoeits)gegregen en dat heeft bij ons goed geholpen, het duurde wel een week of 3 maar toen was het over!
Joey heeft heel lang spruw gehad, ik maakte het schoon met een steriel vochtig gaasje en gebruikte daktarin (ook met een vochtig gaasje in het mondje smeren), wat ik overigens weer geen rotspul vind, dus dat is heel verschillend
hier ook spruw gehad de eerste keer een soort cremige citroenachtige gel voor de mond gehad maar dat werkte niet daarna een drankje en dat ging super helemaal verdwenen oja en dylana was ook niet extra huilerig en dronk heel goed veel liefs mieke
ik vind het zo'n rotspul omdat het zo in zijn mondje blijft zitten en hij er dan bijna in stikt. gelukkig heb jij daar dan geen last van. ik helaas wel liefs susanne