Hai meiden! Wij hebben een babyfoon te leen gekregen van mijn schoonzus. Nu vraag ik me af of alle babyfoons op deze manier werken: Als we boven tellen van 1 t/m 10, dan horen we het geluid beneden pas bij 3 (soms later) Als we bijvoorbeeld kort kuchen, dan slaat hij beneden wel aan, maar hoor je niets (alleen dus het geruis van het aanslaan en dan houdt het op) Volgens de gebruiksaanwijzing is dit normaal bij dit type (alles is goed ingesteld) Mij zint het eigenlijk niet, wat nu als je baby'tje het eventjes benauwd heeft, dan horen we dat dus niet Werken ze allemaal zo? Thanx!!!
Ik heb een hele tijd geleden een topic geopend met hetzelfde onderwerp. Helaas werken heel veel babyfoons zo. Nu ben ik er inmiddels aan gewend.
Wij hebben een alecto, kun je het geluid ook uitzetten, zie je alleen lichtjes, echt super geeft veel rust. Maar daar kun je de gevoeligheid instellen. Wellicht een aanrader...
Ik heb ook een alecto88 en die slaat niet aan maar staat gewoon aan, ik hoor soms zelfs de ademhaling van Roos
Wij hebben ook een alecto dbx 99.. T geluid via babyfoon loopt synchroom met t geluid wat ie opvangt.. Ik heb hem snachts op mn nachtkanstje en als ik gijs hoor huilen, klinkt t bij de deur keurig stereo..8) ( van de ene kant komt dan via babyfoon en andere kant uit t kamertje van Gijs..) Ook een kreuntje/zuchtje is goed hoorbaar ( gevoeligheid is instelbaar op 5 niveau's) en zichtbaar door de lichtjes in de ouderunit.
Kan je de link geven? Ik heb namelijk naar dit onderwerp gezocht voor ik het plaatste, maar ik kon niets vinden. Dank!
Deze hebben wij, je hoort elk kuchje, zuchtje etc. En als je het geluid door omstandigheden even zacht moet zetten is er ook nog een lichtbalkje die uitlslaat als je kindje geluid maakt. bol.com | Alecto DBX-88 Babyfoon, Alecto | Telefonie
Ja de onze doet dat ook (dat is dus die Alecto), behalve als ik 'm op heel gevoelig instel, maar dan hoor je wel een heeeeeeeeeel zachte ruis constant.(je hoort het bijna niet hoor)