Ik ben op zoek naar een fotograaf die newborn fotosessies doet in de omgeving Breda, waarbij je een afdruk krijgt, maar liefst ook nog wat digitale foto's meekrijgt. Ik had er een gevonden, maar helaas zit deze niet meer in de omgeving Breda en om met zo'n kleintje nu eerst ruim een uur te gaan reizen lijkt me ook niet het beste plan... Wie kent er een fotograaf of heeft er ervaring mee?
Liefde door een Lens | Exclusieve portretfotografie | zwangerschapsfotografie | babyfotografie | trouwfotografie | familiefotografie Wilde ik mijn zwangerschapsshoot doen maar is niet doorgegaan. Strax zeker newbornshoot~!
Ik las stiekem mee, ik wilde ook heel graag een zwangerschapsshoot laten doen, maar de fotografen hier in de buurt vond ik niks. Maar deze foto's zijn echt prachtig!! Gitster: heb je enig idee wat een shoot kost bij liefde door een lens??
Nee weet het niet precies. Is al weer een tijdje geleden dat ik contact met hem had. Ik vond hem wel aan de dure kant maar je moet die foto's is zien...Super mooi! Gewoon even contacten want hij (Martijn heet ie geloof ik) denkt echt met je mee!
miranda: newborn Hoewel ik niet zeker weet of ze nog newborn doet. Maar mochten de foto's je aanspreken...een mailtje is zo verstuurd.... Edit: je krijgt alles digitaal trouwens. Geen afdrukken. Wij hebben onze newborn shoot ook door haar laten doen....is gezien mijn handtekening ook niet zo moeilijk te vinden op de blog
Ik weet niet of Waalwijk te ver is? maar bij onderstaande fotograaf krijg je alles digitaal en maakt super foto's!! Home - Silvisual fotografie
Eigenstijlfotografie in veldhoven komt ook aan huis en je krijgt alles op cd voor een hele mooie prijs
Leuk dat u even een kijkje op mijn site wilt nemen. Daar hebben wij ze gemaakt (zie album) en komt ook gewoon thuis. Je krijgt alle foto's digitaal
Liefde door een Lens | Exclusieve portretfotografie | zwangerschapsfotografie | babyfotografie | trouwfotografie | familiefotografie (fotograaf woont in Breda) Mijn nicht en haar vrouw laten hier regelmatig foto's maken van hen gezinnetje. Echt waanzinnige foto's!
Wat veel mogelijkheden worden er allemaal genoemd... Ik ga er volgende week even mee aan de slag... Liefde door een lens heb ik al benaderd en hij is momenteel zo druk dat hij helaas alleen newbornfotoshoots maakt van mensen die ook de zwangerschapsshoot door hem laten doen en daar heb ik geen interesse in (ik vind mijn lijf daar niet voor geschikt ). Helaas noemde hij in zijn mail geen prijzen, dus dat kan ik niet beantwoorden...
Dat is jammer.. Foto eigenstijl maakt idd ook leuke foto's. Daar gaan wij elk jaar naar toe voor de verjaardag foto's van ons zoontje..