Babyfoon vraag bij 2e kindje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tinkerbel, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hallo,

Mijn zoontje is nu bijna 2 jaar en bij hem staat nu op de kamer een babyfoon van Phillips.
    Nu komt er over ongeveer 2 maanden een nieuwe baby bij in ons gezinnetje. Heeft iemand ervaring met babyfoons te combineren?
    Kan ik bijv gewoon een ander merk babyfoon kopen of zou dat mekaar storen? Hun slaapkamers liggen naast elkaar.

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Als de babyfoon Dect is, dan zou dat naast elkaar moeten kunnen. Sommige babyfoons hebben uitbreidingsmogelijkheden. Dat ligt aan het merk en type.
    Je zou ook er voor kunnen kiezen om de babyfoon bij je zoontje weg te halen en op de babykamer te zetten. Heb ik ook gedaan en dat werkte goed. Hij sliep nog 1x en ik wist wel ongeveer hoe lang.

3. odet

odet Niet meer actief

je kan de babyfoon ook op de gang zetten, tussen de kamers in.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben 2 babyfoons van Alecto (dbx-88, dect) en dat gaat prima samen (slaapkamers naast elkaar en beide babyfoons wel eens samen gebruikt als er iemand bleef slapen).

5. misa

misa Niet meer actief

Ja, je kunt ze op de hal tussen de 2 kamer zetten.
    Sommigen kun je uitbreiden, maar 2 babyfoons kan ook, mits het dect babyfoons zijn. Dan storen ze elkaar niet.

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    WIlde net als Jois de tip geven dat je sommige kan uitbreiden!

Misschien daar eens voor kijken...

Of idd de babyphone naar de nieuwe baby...als je je daar prettig bij voelt dan!

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind 2 babyfoons sowieso handig als je ergens anders bent en de kinderen daar slapen. En ik vind het fijn als ik ze allebei goed kan horen :). Als ik de babyfoon op de gang zet en de deuren dicht doe, hoor je nog niets...

8. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Bedankt allemaal! Ik zal er nog even goed over nadenken.

9. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Dat hebben wij straks ook, ik ga als het kan onze babyfoon uitbreiden en anders er 1 bij kopen! IK kan mijn dochter echt niet horen als ik beneden ben, ons huis is van beton en bovenaan de trap zit een deur die ik meestal dicht heb.

10. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij hadden de Alecto 88 voor ons oudste dochtertje en die is nu over naar de baby. VOor de oudste hebben we de Alecto 85 bijgekocht (88 is helaas niet uit te breiden!) en dat werkt prima naast elkaar, idd vanwege DECT, dus daar wel op letten!

Deel Deze Pagina