Hoi, wij zijn op zoek naar een babyfoon. Nou zagen we één van Alecto die ook temperatuur meet, muziekjes ed. kan spelen. Heeft iemand hier ervaring mee? Zoja, gebruiken jullie alle functies of alleen het babyfoon gedeelte? Raden jullie zo'n dect toestel aan of gewoon een analoge? Groetjes, Christianne
wij hebben ook de alecto dxb 88. bevalt uitstekend. moet wel eerlijk zeggen dat we de muziekjes, en het "nachtlampje" ook (nog) niet gebruiken.en ja het is handig dat de temperatuur gemeten wordt, maar daar moet je het niet al te nauw mee nemen. want hij geeft soms een hogere temperatuur aan dan dat het in werkeljkheid is.is mijn ervaring. maar desondanks dat ,raad ik je hem zeker aan
Hier ook. De dect is fantastisch, lekker geen ruis. Muziekjes en verlichting gebruiken we niet. Wel de walkytalky functie: "hee lief, ligt haar muis nog beneden?" "ja, ik kom hem brengen!" Temp is 2 a 3 graden hoger dan de werkelijkheid. Batterijen zijn flut, maar vervang je hem met goede oplaadbare batterijen, dan gaan ze echt lang mee! En handig voor buiten ook.
Hier een dect babyfoon van avent. Als we het gebruiken bevalt het prima. Maar zo vaak staat ie niet aan. Zit een terugspreek functie op en lichtjes maar die zijn nog nooit gebruikt.
Hier de DBX-99. Ideaal, bevalt heel goed! Muziekjes gebruik ik, hoewel ik 'n kwartier vaak lang vind (hij speelt automatisch kwartier muziek). Maar dan kan ik 'm van beneden gemakkelijk uitzetten. Lampje gebruik ik eigenlijk ook niet.
die hebben wij ook en bevalt erg goed je kan praten tegen je kindje er zit een lampje in 5 melodietjes erg goede babyfoon
Wij hadden de dbx 88 uitgezocht, maar die was niet te leveren. Nu krijgen wij voor hetzelfde geld de dbx 99. Daar had ik nog niks over gelezen en ken ook niemand die hem heeft. Goed dus om hier te lezen dat iemand hem fijn vind.
wij hebben volgens mij die dbx99, en gebruik alles nachtlampje staat elke nacht aan , muziekje gebruik ik ook altijd, en ik vind dat kwartier juist prettig. En ook terug praten is handig om als intercom te gebruiken.