babyfoon wel of niet?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Stinkerbell, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hallo,

We zijn aan het twijfelen of we nu wel of geen babyfoon moeten aanschafen.
    We hebben maar een heel klein appartement dus als de kleine straks huild dan hoor ik dat denk ik vrijwel gelijk.
    Maar als de kleine alleen maar wakker is en wat aan het brabbelen is dan ben ik bang bijv als de tv aan staat dat ik dat niet hoor.

Wat zouden jullie doen wel of niet, en waarom wel of niet?

2. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    wij wonen in een flat dus alles gelijk vloers
    maar ik heb ook een baby foon gekocht want had echt zo iets van ja als je s`avond bezoek hebt of de tv staat aan
    dan hoor je haar neit en dat vond ik neit fijn
    en daar in tegen als ze bij opa en oma is
    is een baby foon ook wel makkelijk

dus ja ik zou zeggen koop er een voro de zekerheid

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

wel, gewoon voor de zekerheid!
    stel dat je even naar de buurvrouw loopt, de krant haalt uit de brievenbus of de deur open moet doen voor een leverancier...
    ik zou altijd een babyfoon gebruiken.

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    wij hebben er wel 1 maar we hebben een open trap in de woonkamer dus horen we hem altijd!

maar is altijd makkelijk als je op vakantie ga of de kleine uitlogeren gaat..

5. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Wacht je eerst eens af. Als blijkt dat je er toch een nodig hebt kun je die altijd nog kopen.
    Wij kwamen er achter dat het bij ons heel erg handig was en hebben deze na ongeveer 3 weken gekocht.

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ik woon ook in een appartement en heb mijn babyfoon echt nodig.. daarbij, als hij verkouden was (heeft longontsteking en bronchitis gehad) hoorde ik toch graag wat er gebeurde in de slaapkamer, het ging bij mij niet alleen om het huilen.

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Nee nooit een babyfoon gehad en ook nooit gemist. Dochter horen we echt wel. Ik zou ook afwachten en kijken of je hem wel of niet nodig hebt.

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Hier in het begin ook geen babyfoon, dacht hen ook wel te horen.
    Maar ik hoorde het dus ook niet als de tv aan stond. Dus toch een gekocht en ben er super blij mee

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik vind een babyfoon ook handig als je op visite gaat 's avonds en je legt je kindje dan daar boven te slapen. Dan kan je toch horen of alles goed gaat.
    Verder is het voor in je eigen huis niet echt noodzakelijk denk ik.

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier nooit een babyfoon gehad en nooit gemist ook en wij wonen in een 'gewoon huis'. Daarbij vind ik dat een baby gewoon eigenlijk altijd bij de mama (evt papa) is dus dan hoor je hem/haar zeker wel. En je hoort je kindje toch wel. Maar dus mijn mening. Zou hem nu in ieder geval niet aanschaffen maar eerst eens afwachten. Na die tijd heb je ook nog tijd genoeg om er even een te gaan halen mocht je hem toch 'missen'.

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bij ons is het ook wel nodig, maar ik zou altijd een babyfoon willen hebben voor als je ergens op visite gaat en je kindje ergens boven ligt te slapen.

En ook in een klein appartement zou ik alles willen horen, straks stikt je kindje (kleine kans, maar het zal je maar gebeuren...) en hoor je niets.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Mijn kindje slaapt in de kamer naast mij maar toch heb ik de babyfoon naast me staan omdat ik bang ben dat ik anders niet wakker wordt. Verder gebruik ik de babyfoon als ik de hond uit ga laten naast mijn huis. Als ik bij mijn zusje logeer en we zijn in de tuin bij de stallen(die heeft een mega grote tuin) en op visite inderdaad. Ik zou niet zonder babyfoon kunnen. Ik gebruik hem ook om slaapliedjes op te spelen.

Deel Deze Pagina