Bugaboo Cameleon aanvullende bekleding Canvas of Fleece?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Johannal, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ik zit al een tijdje op de site van Bugaboo en eerlijk gezegd ben ik het spoor behoorlijk bijster.....
    Wat krijg je als je hem koopt, qua bekleding.
    Bij 'kleuren' kan je verschillende dingen kiezen, nl:
    - Basis bekleding in canvas (deze snap ik)
    - Aanvullende bekleding in canvas
    - Aanvullende bekleding in fleece

En hier komen de twijfels...

Is deze aanvullende bekleding een extra bekleding en zo ja moet je dan kiezen tussen de canvas of de fleece of krijg je ze beide extra erbij?

En daarnaast...

Wat adviseren jullie, welke aanvullende bekleding gebruik je het meest de fleece of de canvas. Want wij willen (wanneer je beide moet/kan kiezen) er 1 in het zwart (canvas?) en 1 in het fleece (wit of oranje) Maar dat ligt een beetje aan de kwaliteit en van canvas t.o.v. fleece.

Dus heel graag jullie deskundigheid.

Alvast bedankt.

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    De aanvullende bekleding moet je erbij kopen. Nu hebben ze geloof ik een actie dat je een gratis fleece set erbij krijgt (las ik op de site van babydump)
    Ik zou voor canvas gaan. Deze blijft mooier en verkleurd niet in de zon. Ik had eerst de fleece en die ging verkleuren door de zon. Mijn canvas is nog helemaal niets verkleurd ook al heeft hij veel in de zon gestaan.

Succes met kiezen ! Ik moet ook nog gaan kiezen welke kleur ik nu ga kopen.

3. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Nou dat is een antwoord waar ik wat aan heb! Heel erg bedankt!
    Denk dat we dan nu voor 1 kleur gaan en dan inderdaad evt. later een aanvullende set (canvas) erbij kopen.

Bedankt!

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Johannal je moet er zowieso een aanvullende set bijkopen. Je koopt namelijk alleen de standaard wagen. En de aanvullende set bestaat uit de kap, wiegdekje en hoes voor de zitting.

5. Hopefor2009

10 feb 2009
    41
    1
    0
    HR
    Omgeving Amsterdam
    Ik snapte er eerst ook niet zo veel van. Maar je moet dus altijd aanvullende bekleding kopen inderdaad. Dit kan dan in canvas of in fleece. Maar volgens mij moet bugaboo van de fleece af, dus overal krijg je nu een gratis fleece set erbij. Mijn vriendin zei tegen mij dat de fleece bekleding bij haar ook wat verkleurde. Maar goed, je krijgt het er gratis bij dus leuk voor de afwisseling.
    Ik heb een bugaboo cameleon besteld in antraciet met aanvullende canvas bekleding in zandkleur en een gratis aanvullende fleece bekleding in zwart.

Veel succes met uitzoeken!

6. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Oooooooooooh nou ik vind het dus echt niet duidelijk op de site!
    Dus heel erg bedankt voor de reacties dames....

7. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ja precies je moet altijd de aanvullende set erbij kopen.
    Alleen de wieg zelf zit erbij...die kun je ook in meerdere kleuren krijgen maar dan moet je idd aanvullende bekleding nemen...das dan de kap,wiegdekje en voor buggy.
    En het klopt bij bv.babydump krijg je nog een gratis aanvullende set fleece...omdat deze hekemaal eruit gaat bij bugaboo!
    Ik zou sowieso voor canvas gaan dat ziet er mooier uit en verkleurt minder snel!

greetz

8. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Je hebt idd altijd de aanvullende bekleding nodig. Ik heb hem nog niet in gebruik, maar wij hebben de aanvullende fleece bekleding, die vind ik mooier en staat ook wat warmer voor de winter...

9. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hartstikke bedankt meiden...
    Mijn vraag is beantwoord wat mij betreft kan er een slotje op!

Deel Deze Pagina