Babyfoon, welke en waarom?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Soraya, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben de dbx88, echt heel fijn ding! Vind vooral de terugspreekfunctie wel handig. Als mijn vriend Eva probeert te troosten boven, maar ze blijkt toch de borst te willen, kan hij dat rustig zeggen zonder naar beneden te hoeven roepen. Verder hele goede ontvangst, batterij van de ouderunit is wel snel leeg inderdaad, maar daar kan dus een sterkere batterij in? Aan de andere kant, hij staat hier meestal wel in de oplader, maar dat verandert misschien nog.

Wij hebben 'm voor zo'n 65 euro gekocht bij Babydump, die hebben laagste prijsgarantie en wij hadden 'm op internet goedkoper gezien en daar is Babydump toen iets onder gaan zitten. Is dus wel bijna de helft van de prijs van wat je meestal ziet voor deze babyfoon!

2. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Wij hebben de Alecto DBX 85 via internet gekocht. Dat scheelde € 54,- vergeleken bij de Gamma! Daar kost hij € 99.- Wij hebben hem voor € 55,- via electrokoopjes.nl. Dat scheelde dus nogal.

3. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    heb vandaag de alecto DBX-88 thuisbezorgd gekregen.

Ook via kieskeuring.nl gekeken en getipt door een vriendin. (dit is een dect toestel dus 100% storingsvrij)

Uiteindelijk heb ik hem bij bestekeus.nl besteld. daar was hij iets van 63,95 dacht ik.
    8,00 verzendkosten en een prachtige babyfoon voor 71,00!

Ben er nu al blij mee :)

En ja je moet idd zelf even andere batterijen erin doen.

Liefs, Paula

En ja die batterijen

4. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    we hebben die van prenatal en is prima. Geen ruis, ik hoor alles goed. Mijn buren hebben ook een kindje en een babyfoon maar we horen elkaar nooit.

Deel Deze Pagina