Ik ben benieuwd wie er allemaal een Aerosleep Elegance hebben gekocht voor de baby's ledikantje. Ik lees hier veel dat ze een "normale" matras kopen en dan een Aerosleep topper, maar als je een beetje goede matras koopt, ben je ook snel 80 euro kwijt (plus de topper dan..) en dan lijkt me de Elegance (all in one) een goedkopere oplossing. Wie heeft goede/slechte ervaring met dit matras? En is het zo omdat het koudschuim is, dat het na een jaar ofzo gaat "indeuken" op de zwaarte punten van de baby? Daar ben ik stiekem wel bang voor.. Ik hoor graag jullie ervaringen! Aerosleep Matras Elegance 60x120 | Ademende Matrassen | Baby-Dump
ik heb deze toen voor mijn dochter gekocht, ze heeft er bijna 3 jaar op gelegen en hij ziet er nog als nieuw uit. En mijn dochter is vrij groot en zwaar dus ik vond het ideaal! Ik kan hem zelfs zo weer gebruiken voor de nieuwe baby!
Een beetje een goed matras kan voor een stuk minder hoor. De matrassen van oa leenbakker en ikea in de prijsklasse 20-30 euro zijn hardstikke prima! Ik heb een 20 euro Yisk matras met een 18 euro babywalz aerosleep namaak topper en die doet wat het moet doen; mn kindjes slapen stevig gesteund en de topper heeft 't matras al door een gigantische buikgriep epidemie heen geholpen zonder een vlekje in 't matras. Mn zoon is buikslaper en spuugt heel veel en alles blijft schoon en fris. Dus het kan ook een stuk goedkoper; ik was voor 40 euro totaal klaar! Jersey hoeslaken eromheen.
wij hadden een matras van de leen bakker. Super dik en goed en dan een aerosleep erop. matras was 40 euro
Ik heb ook een aerosleep gehaald alles in een! Heb em nog niet kunnen ebruiken natuurlijk ahha! Maar heb er veel positieve dingen over gehoord
Wij hebben de topper, en bijbehorend matras. Waren van plan om alleen de topper te halen, met een goedkoop matras, maar een leuke aanbieding gevonden. Eind maart komen die miss wel weer? Bij prenatal en babydump? ben helemaal gelukkig met de aerosleep! Als ik m niet had gehad, was me matras nu al zo vreselijk goor geweest van het spugen en de spuitluiers
we hebben deze gekocht in aanbieding ziet erg goed uit. nog geen ervaring maar het is stevig en dik genoeg
Ik heb het gekocht! Ziet er inderdaad zeer goed uit! Heb gelijk een hoeslaken erbij gekocht van Aerosleep, ook prijzig maar als we toch bezig zijn... Bedankt voor alle reacties!