Kreeg net een mailtje dat als je tien potjes olvarit koopt je 5 euro retour kan krijgen. Even aanmelden op de olvarit site http://www.eet-compleet.nl/
ik had me aangemeld blijkt het wel om verschillende potjes te gaan! dus verschillende smaken anders pakt ie hem niet! belachelijk!
Stond duidelijk in de voorwaarden vond ik hoor! Ik heb ze gisteren gehaald en geregistreerd... scheelt weer 5 euro 8)
nou hier kan 5 euro in tim zijn spaarpot zodra het binnen is !! ik heb alleen geen bon... en de potjes gaan op hihi
ik geloof van wel maarja dat is dan pech ! want ik koop ze her en der .... de potjes zal ik ff 2 weken bewaren .. lijkt me bewijs genoeg !
Ehm, misschien een stomme vraag, maar heeft er iemand nog 1 ongebruikte code voor mij. Ik heb wel potjes, maar dubbele en kom er net 1 tekort. Ik kan dan wel een dubbele code van mij weer doorgeven, dan ruilen we zeg maar
Yep, streepjescodes en een code die op het deksel staat of op de voorkant van het potje (dat verschilt per vraag).
pfffff....... dan moet ik 10 potjes mee slepen naar drie hoog op de zolder waar de pc staat. Al die codes invullen.... Lekkere actie zeg. Ze zouden toch gewoon kunnen vragen de kassabon met streepjescode op te sturen. Nou vind het voor 5 euro teveel gedoe, laat het wel voorbij gaan.
je kan ze toch ook overschrijven op een papiertje. of is dat ook te zwaar om mee naar zolder te slepen?
huh? Dat snap ik niet. Je moet nu dan toch ook de codes via de pc mailen, wat is dan de moeite om het voor jezelf te doen?